שיר בהמתנה: איזה שיר כדאי לי לשים כשמתקשרים אלי?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

מרבית חברות הסלולר מציעות מגוון רחב ביותר של שירים בהמתנה כשמתקשרים אליכם לטלפון. עם המספר הרב של הז'אנרים והקטגוריות נוצרה שאלה גדולה סביב מנויי הסלולר השונים: "איזה שיר לשים בזמן שמתקשרים אלי?".
נצלו את הדקה הקרובה לקרוא את המלצות לשירים בהמתנה, בחירה של שיר המתנה בהתאם לתקופה, שירים וצלילים כמו רינגטון או פאנטון מתחלפים, מחירים של שיר בהמתנה ועוד.

אף אחד לא באמת רוצה צליל המתנה ישן ומעצבן

כבר מספר רב של שנים שמרבית חברות הסלולר מאפשרות את שירות שיר בהמתנה ללקוחות פרטיים ועסקיים.
שירות שיר בהמתנה מאפשר למשתמשי הסלולר לזרוק לארכיון ההיסטוריה את הצליל המעצבן שחוזר על עצמו, לבחור במוזיקה כשמתקשרים אליכם והכל בהתאם לז'אנר המוזיקה שאתם אוהבים.
כפי שכולנו נכנסים לחנות אופנה ובוחרים בגדים ונעליים המבדלים אותנו מאחרים, כך גם שיר בהמתנה מבדל אותנו משאר משתמשי הסלולר, מציג אותנו כפי שאנחנו רוצים ומאפשר לנו ליהנות מגיוון בחיים.

איזה שיר כדאי לשים בזמן ההמתנה?

שיר המתנה
שיר המתנה

שאלת השאלות סובבת סביב בחירת השיר בהמתנה, כפי שכבר הבנתם בחירת שיר המתנה היא כמו בחירת פריט לבוש אופנתי, בדומה לאופנה גם בשירות שיר בהמתנה ישנם מאות רבות של שירים בהמתנה הממתינים לכם באתרי חברות הסלולר פלאפון, סלקום, הוט מובייל ועוד.

כל חברת סלולר המכבדת את עצמה תציג לכם מגוון רחב של שירים המחולקים לקטגוריות שונות: מוזיקה בהמתנה ים-תיכוני, לועזית, שירי המתנה נפוצים, פופ, קלאסי, קטעים מצחיקים, חסידי, מוזיקה ערבית ועוד. תחילה תחשבו אם אתם רוצים שיר המתנה בעברית או באנגלית!
מבין בחירת מוזיקה בהמתנה תוכלו גם לבחור בהתאם לזמר האהוב עליכם, כך לדוגמה האומנים הנפוצים בשירי המתנה לרבעון השני של 2020 הם: שיר בהמתנה של אייל גולן, עומר אדם, איתי לוי, עדן בן זקן, שלומי שבת ואליעד נחום, סטטיק ובן אל תבורי, נתן גושן, סאבלימינאל, נצ'י נץ', עדן חסון ואמנים בינלאומיים אחרים המככבים בראש שירי ההמתנה.

כל אדם המעוניין לשדרג את עצמו בשירות שיר המתנה ימצא את המוזיקה שהוא מתחבר אליה, ניתן לבחור שיר המסמל תקופות בחיים, חגים, תחושות, שירים נפוצים ועוד.
בבחירת שיר המתנה ללקוח פרטי אין באמת "נכון או לא נכון", הכל שאלה של טעם מוזיקאלי ובחירה אישית.
טרם בחירת השיר בדקו באתר חברת הסלולר שלכם על מחסן שירים, אפשרות לשירים מתחלפים  או כל אפשרות אחרת לרכישת חבילת שירים (במקום תשלום פר הורדה).

צליל בהמתנה
צליל בהמתנה

שווה להוריד: כמה עולה שיר בהמתנה?

מחיר שיר בהמתנה אינו גבוה כלל ומתאים כמעט לכל כיס של אדם המבקש לבדל עצמו, מחירי שיר בהמתנה עשויים להשתנות מעת לעת.
עלות שיר בהמתנה נעה בין 7 ₪ בחודש ל 10 ₪ בחברות הסלולר השונות, הורדת שיר אחד מתאימה לאדם שאינו נוטה להחליף לרוב ועלותה 6.5 ₪ ועד 12.5 ₪, אם אתם מעוניינים להוריד מספר שירים בתקופות שונות בררו על מסלול חבילת שירים בהמתנה, המחירים יכולים להגיע עד ל- 15 ₪ בחודש.