למה כדאי לכל חברות הסלולר לאפשר ללקוחותיהם לשים שיר בהמתנה בזמן שמתקשרים אליכם?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

היכן 018 וגולן טלקום? כל חברות הסלולר חיבות לאפשר ללקוחותיהם שיר בהמתנה

רבים מלקוחות הסלולר בחברות השונות בארץ ובעולם, מחליפים את הצליל המתנה הישן בשיר בהמתנה או מוזיקה בזמן שמתקשרים. למרות הביקוש העולה, עלייה בהכנסות לחברות, שימור הלקוחות וקידום המכירות – נכון להיום, חברות הסלולר 018,WE4G וגולן טלקום לא מספקות את שירות שיר בהמתנה לקהל לקוחותיהם.

יש ביקוש רב לשיר בהמתנה: פלאפון, הוט מובייל ופרטנר מובילות

שירות שיר בהמתנה מצליח למשוך אחריו לקוחות רבים מכל חברות הסלולר, עקב הביקוש הרב בשנים האחרונות חלו שיפורים, תוספות ושדרוגים טכנולוגיים הקשורים לשירות המתנה זה.
אם בעבר רק לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים בודדים יחסית השתמשו בשירות שיר בהמתנה הישן, כיום מספר לקוחות רב (ההולך וגדל עם השנים), נהנה מהשירות הכולל מאות ואלפי שירים בהמתנה מכל הז'אנרים, השירים העדכניים ביותר, אפשרות בחירת שיר בהתאם למתקשר, שירים מתחלפים, מחסן שירים בהמתנה ועוד.

עקב האפשרויות הרבות, ההתקדמות הטכנולוגית בשירות ובתהליך ההתחברות לשירות שיר בהמתנה, ניתן להגיד שכל חברות הסלולר בישראל (מלבד 018 וגולן טלקום וגם WE4G שאינן מספקות את שירות שיר בהמתנה) מתחרות אחת בשנייה על שירות זה, כאשר חברות הסלולר המובילות בשיר בהמתנה הן פלאפון והוט מובייל המעדכנות את השירים העדכניים ביותר, מציעות מגוון רחב של שירים בהמתנה ואחריהן פרטנר עם דגש על השירות עצמו המוביל לאפליקציה.

לא רק לקוחות רגילים: בעלי העסקים הקטנים מחפשים אחר שיר בהמתנה

שיר המתנה
שיר המתנה

מומחי שיווק אסטרטגי ממליצים לעסקים קטנים ובינוניים לבחור שיר בהמתנה המלווה את העסק שלהם או להשקיע כסף נוסף בהקלטת קריין מקצועי ושיוך למספרי הפלאפון של העסק (כיום הדבר פשוט וקל לעשייה).
המוזיקה הרגילה להמתנה יכולה לשווק בצורה חיובית את העסק, להפוך אותו לעדכני ולסייע להרגיע לקוחות בהמתנה, שיר בהמתנה המשולב עם קריינות אישית יכול להרים את העסקים ולבצע קידום מכירות בעשרות מונים יותר מהרגיל.
אם כך, לקוחות רגילים/פרטיים וגם לקוחות עסקיים או לקוחות שהינם בעלי עסקים – אמורים לחפש את שירות שיר בהמתנה, חברות סלולר שאינן יציעו את השירות הזה או יזניחו את השירות הזה עלולות לגרום לנטישת לקוחות.

שיר בהמתנה משתלם ללקוחות ויותר מכך – לחברות הסלולר

שירות שיר בהמתנה הפך לזול יחסית עבור לקוחות הסלולר, תמחור לשירות זה יכול להגיע למחיר הנע באזור ה- 9 ש"ח לחודש, כאשר עלות להורדת שיר אחד להמתנה נע בטווח של 5.5-11 ש"ח וכן חברות בעלות חבילת הורדת שירים ללא הגבלה או שימוש במחסן שירים נע בטווח מחירים של 9-16 ש"ח לחודש.
ההכנסות פר לקוח עבור שירות שיר בהמתנה שהפך פשוט ביותר עבור חברות הסלולר והמיתוג של חברת סלולר עדכנית, מתמרצות את חברות הסלולר להשקיע משאבים רבים ביצירת עולם תוכן שלם סביב השיר בהמתנה.
באמצעות שירות זה חברות הסלולר יכולות למשוך לקוחות, ליצור שת"פים עם אומנים, לשדרג חבילות סלולר או להעניק את השירות כפיצוי עבור מקרים שונים.
נכון ליום כתיבת מאמר זה, 018 וגולן טלקום וגם WE4G לא מספקות את השירות ללקוחות שלהם, ייתכן ומדובר משיקולי תחרות כבדים והקצאת תקציבים לשוק הסלולר שהפך לשוק המוגדר כג'ונגל בו התחרות היא הישרדות ועל החברות הקטנות להתמקד בפעילויות חובה ולוותר על המותרות ללקוחות.