שיר בהמתנה: צליל המתנה לעסק או קריינות לטלפון?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

שוק הצלילים והקריינות לצליל החיוג כבר לוהט שנים עם פיתוחים חדשים, אפשרויות מגוונות ומלחמת מחיר מטעם חברות הסלולר המבקשות להיות ספק ההמתנה של המתקשרים.
בבחירת צליל המתנה לעסק או קריינות בהמתנה ישנם שיקולים רבים, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

שיר וצליל בהמתנה

שיר או צליל בהמתנה מחליפים את צליל ההמתנה הישן כבר מספר רב של שנים ומתאימים הן ללקוחות סלולר פרטיים והן לעסקים השונים. המטרה העיקרית של השיר בהמתנה היא גיוון הצליל המעצבן והמיושן של הטלפונים זה עשרות שנים.
למרות ירידה משמעותית בכמות השיחות המתבצעות בין אנשים ואף בין עסקים, עקב האפליקציות השונות, כמות השיחות מרובה וכך גם ההמתנה.
שיר בהמתנה יתאים לכם בן אם אתם אנשים פרטיים עבור המשפחה והחברים ובין אם אתם עסקים המחפשים לגוון את ההמתנה, לשפר את שירות הלקוחות שלכם ואולי אף לעודד מכירה.

צליל המתנה עסקי הוא חובה לכל עסק, עקב העלות הנמוכה מאוד של הצליל והשיר בהמתנה על העסקים לעבור לעידן החדש ולבחור בצליל המתנה לעסק.
באמצעות מוזיקת המתנה לעסק תוכלו להנעים את זמנם של הלקוחות, לגוון עם סוגי מוזיקה לבחירתכם, לבחור במוזיקה מתחלפת בהתאם לשעות של היום והכל בתהליך פשוט מול חברת הסלולר שלכם.
עם מגוון גדול של מוזיקה בהמתנה לעסקים וללקוחות הפרטיים ובמחירים זולים, העסקים מצליחים לעלות מדדים רבים של העסק: מיצוב עסק כמעודכן ומחובר למגמות החדשות, שיפור שירות הלקוחות, ירידה בכמות שיחות קצה והלקוחות הנוטשים וכן באמצעות בחירה בשירים קצביים או שירים מסוגים שונים בזמן המתנה למוקד מכירות, תוכלו אף לעלות את אחוז המכירות בחברה.
בוודאי שאלתם את עצמכם כמה המחיר של הצליל בהמתנה לעסק זול? וובכן, כאשר התחרות בין חברות הסלולר גדולה (כל חברות הסלולר עוסקות בשיר ומוזיקה בהמתנה) המחירים נמוכים – המחירים לצליל ההמתנה בחברות הסלולר השונות נע בין 5-11 ש"ח בחודש, העלות הממוצעת עבור הורדת שיר המתנה חדש היא כ – 5.5 ש"ח להורדה וניתן לברר לגבי חבילת הורדת שירים בהמתנה לעסק ללא הגבלה בטווח מחירים של כ- 10-16 ש"ח לחודש.

קריינות בהמתנה לטלפון

בין אם בנתב או ללא נתב, קריינות בהמתנה לטלפון עבור עסקים היא הצעד הבא אחרי מוזיקת ההמתנה. קריינות לטלפון משפרת עוד יותר את שירות הלקוחות וחווית ההמתנה בטלפון, כאשר תחושת האנושיות גדלה.

צליל בהמתנה
צליל בהמתנה

קריינות לטלפון יכולה להגיע בצורות שונות כדוגמת ג'ינגלים המופקים עם מוזיקת המתנה ברקע, קריינות למרכזיה הכוללת נתב או קריינות לטלפון פשוטה אך טובה במקרים רבים.
להבדיל ממוזיקה בהמתנה לעסק המגובלת מבחינת אפקט, באמצעות קריינות לטלפון תוכלו להשיג עלייה משמעותית יותר בכל המדדים אותם השגתם בצליל בהמתנה לעסק אך בנוסף תוכלו לשפר יעד נוסף וחשוב ביותר – קידום מכירות, באמצעות הקריינות תוכלו לקדם מוצרים קיימים וחדשים  ולעודד מכירה בהמתנה לכל מחלקה (ולא רק בעידוד חושי בזמן המתנה למכירות במוזיקה בהמתנה בלבד).
בקריינות לטלפון תוכלו לשלב גם מוזיקה בהמתנה וגם קריין או קריינית לבחירתכם, המקלטים את הטקסט שאתם תשלחו לחברות הקריינות לעסק.
הסיבה לבחירה המרובה במוזיקה וצליל בהמתנה לעסק בלבד היא בעיקר המחיר, מחיר קריינות לטלפון העסק באמצעות אולפן הקלטות מקצועי יכול להגיע לכמה מאות שקלים במינימום ועד לאלפי שקלים לקריינות המקצועית הכוללת נתב מורכב.

המפתח לבחירת העסק במוזיקה בהמתנה או קריינות בהמתנה הוא השקעה כספית וצרכים עסקיים, טרם בחירת העסק בגיוון ההמתנה בטלפון חשוב להחליט מראש מהם הצרכים העסקיים שלכם וכמה כסף אתם מוכנים להשקיע עבור ההמתנה ללקוחות העסק.