איך שמים שיר בהמתנה בטלפון?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

שירות שיר בהמתנה, או בכינויו הלועזי Funtone, הינו שירות המוענק במגוון חבילות סלולר בחברות השונות והמשתנות. שירות שיר בהמתנה מעניק לנו את האפשרות להחליף את צליל החיוג הבנאלי והרדוד בשיר לטעמנו האישי. שירות שיר בהמתנה כאמור זמין במגוון רחב של חברות סלולר וביניהם הוט, סלקום, פלאפון וכן הלאה וכן הלאה, ואף בחלק מהחבילות של הטלפונים הנייחים. במרבית מחבילות הסלולר ניתן לבחור בשיר אחד למען כולם או לחילופין שירים שונים למתקשרים שונים, דבר המעניק לכם את ההזדמנות להגדיר בחשבונכם השעה של שיר אהוב על כל אחד מהחברים והאנשים שמרבים להתקשר אליכם מרשימת אנשי הקשר. במאמר הבא נציין בפניכם את כל מאפייני השירות בחבילות הסלולר בין החברות השונות וכיצד למעשה ניתן להשתמש בשירות ולשים שיר בהמתנה בטלפון האישי שלכם.

מה מעניק לנו השירות "שיר בהמתנה"?

שירות שיר בהמתנה הוא למעשה אותו שירות בכל חברות הסלולר – תוכלו להוריד ולהגדיר שירים על פי טעמכם באישים במקום צליל המתנה בנאלי ומשעמם אשר מושמע בעת החיוג אליכם כברירת מחדל, עד לרגע בו תענו לטלפון. ישנו מגוון רחב ומשתנה בכל החברות ועל כן ישנם שירים המושמעים במגוון שפות וסגנונות. חושב לציין כי כמובן שמרבית השירים הפופולריים והמוכרים קיימים ברוב הגדול אם לא בכל חברות הסלולר. במידה וכבר בחרתם שיר המתנה עבור המחייגים אליכם וכבר שילמתם עבורו, תוכלו להשתמש באותו שיר ללא הגבלה, גם במידה ותורידו שירים אחרים וקטעי אודיו נוספים. ניכר כי שיר בהמתנה הינו שירות אשר מוסיף צבע לחיי היום יום, בעיקר עבור האנשים אשר מחייגים אלינו. מגוון חבילות הסלולר המוצעות בין החברות השונות מאפשרות הגדרות שונות, כמו הגדרת שיר שונה בהתאם לאנשים או קבוצות אשר הגדרתם מראש. ישנן מגוון אפשרויות מגוונות להפעלת שירות שיר בהמתנה, במידה ואתם מקרובים ואוהבים לשיר אחד ספציפי – תוכלו לבחור בו כשיר ההמתנה של המחייגים אליך, כך שכל אדם אשר יבחר להתקשר אל הטלפון האישי שלכם ישמע אותו עד שתענו. בנוסף, ניתן לנגר שיר אחד מתוך קבוצה של שירים רבים שבחרתם מתוך הרשימה הקיימת באתר חברת הסלולר. בחלק מחבילות הסלולר השונות מתאפשרת קביעת שעות שבהן ינוגן שיר בהמתנה מסוים, ואילו במהלך שאר היום ינוגן שיר אחר או לחילופין שירים רבים אחרים.

שיר בהמתנה בסלקום – בחברת הסלולר סלקום ישנם חבילות המאפשרות הוספה של שירות שיר בהמתנה הכוללת הורדת שירים ללא הגבלת כמות, תמורת תשלום של 14.90 שקלים למשך חודש, ללא כל התחייבות נוספת בעבור הורדת כל שיר או קטע אודיו כזה או אחר. או לחילופין בחירה של שיר אחד עבור 10.07 שקלים ותוספת על כל הורדה נוספת של שיר או קטע אודיו נוסף.

שיר בהמתנה בפלאפון – חברת הסלולר של פלאפון מאפשרת תוספת של השירות, בעלות של 7.90 שקלים בנוסף לעלות חבילת הסלולר שלכם. על כן, הורדת כל שיר נוסף תעלה לכם 5.90 שקלים. בנוסף, ישנה אפשרות לרכוש את חבילת "שיר בהמתנה ללא הגבלה" עבור תשלום קבוע של 12.90 לחודש, אשר מעניק לכם את האפשרות להוריד קטעי אודיו ושירים נוספים ללא תוספת מחיר.

שיר בהמתנה בפרטנר – בחברת פרטנר, ישנה אפשרות להוספת שירות שיר בהמתנה בעלות של 9.98 שקלים לחודש, בזמן שכל הורדה נוספת של שיר או קטע אודיו יעלה לכם 5.95 שקלים נוספים. שירות שיר בהמתנה מוזל ניתן לקבל בחברת פרטנר רק במידה ורכשת את חבילת הסלולר בעלת הגלישה המועשרת, שכן השירות מוטמן בה.

נגישות