האם שיר בהמתנה עולה כסף? כמה נשלם ולמה?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

הרבה שואלים אותנו "האם שיר בהמתנה עולה כסף"? בני אדם אוהבים לבדל את עצמם בכל הקשור לטכנולוגיה ואופנה: מכשירים מגוונים, כיסויים שונים, נעליים ובגדים מיוחדים – שיר בהמתנה לפלאפון מאפשר למנויי הסלולר הפרטיים והעסקיים לבדל את עצמם, בשירים ונעימות במגוון רחב, חברות הסלולר הבינו זאת ולכן מתמחרות בהתאם את השירים שתוכלו להשמיע שמתקשרים אליכם ולכן גובות על זה תשלום סמלי.

אז איך פועל שירות שיר בהמתנה? איזה סוגי מוזיקה בהמתנה קיימים והאם זה משנה עלות? אילו חברות מובילות בתחום מציעות שיר בהמתנה ומהן העלויות השונות? ואולי החשוב מכל, כמה כסף עולה שירות שיר בהמתנה?

מתאימים שיר בהמתנה עם המוזיקה שאתם אוהבים

כבר מאות ואלפי שנים שבני האדם אוהבים לבדל את עצמם עם פרטי לבוש מסוגים שונים או בתים הנראים שונה אחד מהשני.
עם התגברות הטכנולוגיה אנשים ברחבי העולם החלו לבחור את צורת הטכנולוגיה האהובה עליהם כמו מכונית, מחשב או טלפון נייד בצבעים ועיצובים שונים – אם טרם נחשפתם לשירות, חשוב שתדעו כי יש אפשרות להעלים את צליל ההמתנה האוטומטי הישן לשיר בהמתנה עם המוזיקה שאתם אוהבים, אפשרות לשירים מתחליפם ואפילו שיר בהמתנה לאיש קשר מסוים.
באמצעות התאמת שיר ההמתנה שאתם אוהבים, תוכלו לבדל את עצמכם מהשאר ולהציג את עצמכם בפני המתקשרים בצורות שונות המשקפות את קו המחשבה שלכם או את האישיות שלכם.

איזה שיר לבחור להמתנה בפלאפון?

מרבית חברות הסלולר בישראל מציעות מגוון רחב של שירים, המחולקים לקטגוריות רבות של שיר בהמתנה: מוזיקה ים-תיכונית/מזרחית, לועזית, פופ ורוק, שיר בהמתנה בשפות שונות (רוסית/ערבית), מוזיקה קלאסית, קטעים מצחיקים ועוד קטגוריות רבות לבחירתכם.
חלק מחברות הסלולר מעדכנות על בסיס שבועי את הרשימה, מה שיאפשר לכם להוריד שיר בהמתנה לפלאפון הנייד שלכם כשהוא מוגדר כלהיט טרי (במסגרת הורדה בודדת או חבילת שירים בהמתנה/מחסן או מחסנית שירים בהמתנה).

חשוב לזכור שחלק מהשירים המופיעים באופן בולט יותר מאחרים, מקודמים ברמה כזו או אחרת ולרוב עקב הסכמים עם האומנים,
כך למשל תוכלו לצפון בלהיטים של אייל גולן ואיתי לוי או שירים של עומר אדם ועדן בן זקן מקודמים בצורה בולטת יותר מאחרים.
הבחירה שלכם היא רק בהתאם למוזיקה שאתם אוהבים ומה שאתם רוצים להציג לאחרים המתקשרים אליכם, אתם יכולים לבחור כל אפשרות ולא בהכרח חייבים לבחור שירים חדשים (בדקו קטגוריות של המרכזות שירים מתקופות, להיטי כל הזמנים ועוד).

האם שיר בהמתנה עולה כסף?

מלבד גולן טלקום ו – 018/we4G, חברות קטנות שייתכן ולא מתרכזות בבידול וערך מוסף ללקוחות שלהם, שאר החברות הגדולות מאפשרות את השירות של שיר בהמתנה: פלאפון (אתר ואפליקציית שירות "שיר בהמתנה"), פרטנר (שירות "צליל המתנה מוסיקלי"), הוט מובייל (שירות "מוזיקה בהמתנה"), סלקום (שירות "המתנה נעימה") ורמי לוי תקשורת (אתר הצטרפות לשירות "שיר בהמתנה").
אם אתם אוהבים לבדל את עצמכם עם מוזיקה ובעידן בו מחירי הסלולר כמעט זהים בין חברה לחברה, החברות שלקוחות את שירות השיר בהמתנה ברצינות, משקיעות ומעדכנות על בסיס קבוע הן פלאפון והוט מובייל.

הנתון החשוב ביותר בשירות שיר בהמתנה הוא המחיר, אם התרגלתם לשלם כסף רב כדי לבדל את עצמכם – העלות החודשית של שיר בהמתנה אינה גבוהה בכל החברות.
העלות החודשית עבור שיר בהמתנה מתחילה ב – 6 ₪ לחודש ויכולה להגיע למחיר של עד 10 ₪ בחודש בחלק מחברות הסלולר.
אם אתם מעוניינים להוריד שיר בודד תשלמו כ- 2 ₪ לשיר ועד 5 ₪ לשיר המתנה אחד, אם אתם מחפשים להוריד מספר רב של שירים חשוב שתבררו עם חברת הסלולר שלכם לגבי שירות הורדת שירים ללא הגבלה, מחסן שירים או עלות שירים מתחלפים (העלות בדרך כלל מעל ל – 10 ₪ כתוספת לעלות החודשית הבסיסית של שירות שיר בהמתנה).
מחירי השירותים השונים בחברות הסלולר משתנים מעת לעת וחשוב לברר באתר או במוקד השירות של החברה לגבי המחירים העדכניים ביותר.