שיר בהמתנה אייפון / אנדרואיד

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

לקוחות חברות הסלולר מחפשים לגוון את צלצול ההמתנה של מספר הטלפון שלהם כבר מספר רב של שנים. האם יש הבדל בין אייפון לאנדרואיד בכל הקשור לשיר בהמתנה? אילו אפליקציות קיימות לשיר בהמתנה בנייד? ומה חברות הסלולר מציעות לנו בשירות מוזיקה בהמתנה כשמתקשרים לטלפון הנייד?

שיר המתנה לאייפון / שיר המתנה לאנדרואיד (סמסונג, שיאומי, גוגל וכו')..האם יש הבדל? להלן המדריך המלא בנושא!

עולם התוכן של שיר בהמתנה: מאתר ועד אפליקציות מיוחדות

business 19148 640 200x300 - שיר בהמתנה אייפון / אנדרואיד
שיר בהמתנה אנדרואיד

מי מאתנו לא מחפש המתנה נעימה עם מוזיקה בזמן שמתקשרים אליכם? למרות שהשירות מבוקש ומוצע כבר מספר רב של שנים, חלק ממנויי הסלולר לא יודעים שיוכלו להחליף את הצלצול הישן והמעצבן לשיר שיבחרו מבין עשרות קטגוריות מוזיקה המוצעות בחברות הסלולר השונות.
החלפת צלצול ההמתנה הישן הוא כניסה לעולם המגוון של השירים, כל מנוי סלולר בוחר איזה שיר יתאים לו בעבירת או בלועזית, מתקופות שונות או אפילו הלהיטים הכי חמים – המטרה? בידול, כל אחד מאתנו בוחר סוג מכשיר שנפרד וכיסוי נפרד למכשיר הטלפון, כך גם במוזיקה בהמתנה יוכל לשמוע את השירים שאתם בחרתם.
שיר בהמתנה הפך ללהיט בקרב כל בעלי מכשירי האייפונים והאנדרואיד, בין אם מדובר על לקוח פרטי ובין אם מדובר על לקוח עסקי – כולם מחפשים לשנות ולגוון את ההמתנה מסיבות שונות.

אתרים ואפליקציות: האם יש הבדלים בשיר המתנה לאנדרואיד ואייפון?

מבין כל חברות הסלולר המובילות בשירות שיר בהמתנה, עומדת בפסגה חברת פלאפון עם אפליקציית שיר בהמתנה להורדה בחנות האפליקציות של אפל (App Store) או בחנות האפליקציות של גוגל (Google Play).
האפליקציה זהה במכשירי האייפון והאנדרואיד, השירות מאפשר שירי המתנה מתחלפים, מוזיקה בהמתנה לפי אנשי קשר או שעה ביום ומחסן שירים בהמתנה.
שאר חברות הסלולר מציעות הורדת שיר בהמתנה דרך אזור מיוחד באתר הבית של החברה: מלבד שירות שיר בהמתנה של חברת פלאפון המוצע גם באתר מושקע וגם באפליקציה ייעודית לאייפון ואנדרואיד, חברת סלקום מציעה עבורכם את שירות המתנה נעימה עם מגוון קטגוריות מצומצם, מגוון שירים רחב וקידום להיטים ושירי המתנה בדף הראשי.
שירי ההמתנה של הוט מובייל מקודמים בערוץ מוזיקה באתר החברה, עם מגוון רחב של קטגוריות מוזיקה ושירים.
חברת פרטנר מציגה תוצאות מאכזבות עם שירות צליל המתנה מוסיקלי שאינו מעודכן, במגוון שירים שאינו רחב וקטגוריות מבלבלות.

hand 3469618 640 300x300 - שיר בהמתנה אייפון / אנדרואיד
שיר בהמתנה לטלפון



אם אתם מחזיקים במכשיר אנדרואיד או מכשיר אייפון פעולת הורדת השיר והתאמתו אל המכשיר שלכם לא שונה: כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר חברת הסלולר שלכם, להזין את מספר הנייד שלכם, לקבל למספר הנייד שלכם קוד אימות ולהזין אותו באותו המקום באתר.
הסיבה לפעולה הזהה במכשירי האנדרואיד והאייפונים היא ששיר ההמתנה אינו יורד למכשיר הנייד שלכם, השיר מותאם למספר שלכם על-ידי חברת הסלולר ובכך סוג המכשיר לא אמור לשנות.
בכל מצב שהוא וטרם רכישת השירות, קראו את התנאים והאפשרויות השונות (לדוגמה: מחסן שירים או שירים מתחלפים).

מחיר שיר בהמתנה: כמה זה עולה? באיזו חברת סלולר שיר המתנה הכי זול?

צליל המתנה מוזיקלי אינו שירות יקר ויכול לאפשר לכם זיהוי מוזיקאלי בעבור המתקשרים.
העלויות המשתנות מעת לעת ומתומחרות בהתאם לשיקול דעת חברות הסלולר: עלות הורדת שיר אחד הינה 5.5 ₪ בממוצע לשיר (ניתן למצוא שירות של 2 ₪ להורדה) ומקסימום עלות השירות החודשית בחברות הסלולר יכולה להגיע עד 12 ₪ .
מומלץ לברר בחברות הסלולר על אפשרות הורדת שירים בהמתנה ללא הגבלה או מחסן שירים, אפשרות זו יכולה להגיע למחיר חודשי מקסימלי של 16 ₪.
מכוון ואין שוני בהתאמת השיר בהמתנה בין מכשיר אייפון למכשיר אנדרואיד, אין הבדל במחיר הכספי בין מנויי סלולר המחזיקים במכשירים שונים.

נגישות