מדוע כדאי לצרף שיר בהמתנה לצלצול הטלפון שלכם?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

המתנה למענה בצד השני של השיחה יכולה להיות מייגעת. אבל יש פיתרון לכך. הנה כל מה שרציתם לדעת על שיר בהמתנה.

שיר המתנה לצלצול

כמה פעמים יצא לכם להתקשר למישהו ולשמוע את אותו הצלצול הבנאלי והמשעמם בזמן שאתם ממתינים שיענו לכם? מדוע כדאי לצרף שיר בהמתנה לצלצול הטלפון שלכם? מה היתרונות שיש בכך עבור המתקשר או עבור מקבל השיחה?

כל מה שאי פעם רציתם לדעת על שיר בהמתנה ולא העזתם לשאול !

מה זה בעצם שיר בהמתנה?

שיר בהמתנה זה שירות שמוצא לנו דרך חברון שונות כגון פרטנר או סלקום, שמאפשר לנו לבחור שיר מסוים שיתנגן בזמן שמתקשרים אלינו. היתרונות הבולטים של שיר בהמתנה, זה היכולת להרגיע את המתקשר, למקרה והשיחה שתתקיים עלולה להיות מלחיצה.

השירות ניתן הן לבעלי עסק והן ללקוחות פרטיים, כך שכל אחד יכול להתקין שיר בהמתנה על המכשיר הנייד שלו. את השירות ניתן להתאים לכל לקוח לפי איך שהלקוח מחליט, ניתן להתאים את השיר בהמתנה ספציפית למספר מסוים או לפי שעות מסוימות.

מה ההבדל בין לקוח עסקי לפרטי בבחירת שירות שיר בהמתנה?

ההבדל בין הלקוחות הוא לא השירות שניתן להם, אלא כמות התפוצה הנגישה ליישום השירות הזה, כמו קהל רחב של לקוחות. בעוד לקוח פרטי יכול לשחק עם וריאציות שונות שניתנות עם השירות, כמו בחירת סגנונות שירים לפי שעות היום.

הלקוח העסקי יעדיף להשתמש בשיר בהמתנה קבוע ורגוע, כדי לתת תחושה של זמן המתנה קצר יותר עבור הלקוח המחייג.

מה העלות של שירות שיר בהמתנה?

רוב חברות תקשורת הקיימות בישראל, מציעה שירות שיר בהמתנה במגוון מחירים והם משתנים בהתאם לסוג הלקוח. ישנן כמה אפשרויות לבחירת סוג השירות של שיר בהמתנה, והן תשלום חודשי, תשלום דו חודשי או תשלום שנתי.

עלות השירות מתחילה מחמישה שקלים עבור שירות חודשי ומעלה, ומשתנה בהתאם לצרכי ודרישות לקוחות.

איך לבחור שיר בהמתנה

חלק מאותן חברות תקשורת שתוכלו לרכוש דרכן את השירות של שיר בהמתנה, מאפשר מעין קטלוג שירי המתנה לבחירתכם. אך לא כל חברות התקשורת מציעות קטלוג שירים כזה, לכן תוכלו לחפש באופן עצמאי אתרי שיר במתנה דרך גוגל.

בנוסף, תמיד תוכלו לבדוק דרך מנועי החיפוש השונים, אם השיר האהוב עליכם קיים באתרים כשיר המתנה. בחירת שיר לבית עסק למשל, יותר משמעותית מאשר ללקוח פרטי, כי הרבה לקוחות ישמעו את אותו שיר המתנה. תוכלו גם להיעזר באתרים כמו אתר קצת תרבות כדי למצוא שיר של הזמר או הזמרת האהובים עליכם. 

איך שיר בהמתנה משפיע על בית עסק?

למה באמת ומדוע כדאי לצרף שיר בהמתנה לצלצול הטלפון שלכם הקשור למשרד או בית עסק כלשהו, או הטלפון האישי שלכם? קודם כל זה יותר כייף מאשר להקשיב לאותו צליל חיוג מעיק ומתיש, שנוטה לפעמים להרגיז ולהלחיץ מעבר לנדרש.

שיר בהמתנה שנבחר בקפידה, יכול לשדר רוגע ואכפתיות מצד בית העסק המציע את שירותיו ללקוח פוטנציאלי. בעוד זמני המתנה יכולים להיות ארוכים ומעיקים מאוד, שיר בהמתנה קליל וכייפי יכול בקלות לשנות את האווירה עבור הלקוח.

לקוח שהאזין לשיר שמתנגן ברקע בזמן המתנה לנציג, יהיה יותר נינוח ופחות עצבני, לחוץ ותקיף כלפי הנציג שיעלה מולו על הקו אחרי המתנה.

אילו שירים מומלצים כשירי המתנה?

אי אפשר להמליץ על שיר ספציפי שיכול להתאים לכל לקוח, לכן ישנן וריאציות לבחירה על פי ז'אנרים וסגנונות מוזיקה שונים. מה שיתאים ללקוח פרטי, גם משתנה מלקוח ללקוח, כאשר לקוח אחד אוהב סגנון מוזיקה אחד, ולקוח אחר מתחבר לסגנון אחר.

מאידך, לקוח עסקי יעדיף שיר המתנה רגוע ונינוח שמשרה הרגשה של שלווה, וזה כדי שהלקוחות שלהם לא ירגישו בזמן המתנה ארוך.