שיר בהמתנה עם צליל עסקי או קריין?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

אם יש לכם עסק בוודאי אתם יודעים עד כמה חשוב להישמע מכובד ורציני בטלפון, במיוחד שמדובר על שיחה שמקבלים מלקוח שמנסה להשיג אתכם בטלפון. אחד הדברים הנפוצים ביותר בזמן ההמתנה הוא צלצול שיר בהמתנה. באמצעות צליל בהמתנה בין אם הוא צליל בהמתנה או קריין שמקריין, חשוב שהתוכן שמועבר יהיה תמציתי וקליט על מנת שיישדר פורמליות ורצינות ואם מדובר על צליל עסקי מקורי שלחינו עבורכם או עבור העסק שלכם, בכלל תשדרו שאתם עסק מאוד נחשב שכדאי לעשות איתו עסקים.

מה עדיף צליל בהמתנה או צליל עם קריין?

צליל עסקי הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש להשקיע בהם, במיוחד שמדובר על חברה גדולה ורצינית. באמצעות צליל עסקי ניתן להנעים את זמנו של הממתין עד קבלת השיחה. על צלצול בהמתנה להיות מקורי ונעים לשמיעה ולא מעצבן  ובלתי נעים לאוזן. המטרה העיקרית של צלצול שיר המתנה או צליל במתנה היא לגרום לאדם שמחייג להמתין על הקו מבלי לשמוע את צליל החיוג הרגיל והמוכר. באמצעות צליל במנתה ניתן להמתין על הכיף מבלי לשמוע את צליל חיוג הטלפון הרגיל שאנו מכירים. אך שחושבים על הצליל שאנו רוצים שהלקוחות ישמעו בטרם הגעת השיחה לאותו אדם, יש התלבטות קשה בין צליל במתנה או שיר בהמתנה לבין צליל עם קריין.

ההבדל בין שניהם טיפה שונה. בצליל בהמתנה אנו שומעים רק מוזיקה נעימה או שיר כלשהו, לעומת זאת בצליל עם קריין אנו שומעים מוזיקה או שיר וקול מקריין ומדבר במהלך הצליל או השיר. לרוב נשמע צליל בהמתנה עם קריין בחברות גדולות ומוכרות כמו חברת החשמל, חברות ביטוח, בזק, הוט, קופת החולים, עיתונים ועוד. לכן שחושבים מה מתאים לעסק צליל בהמתנה או צליל עם קריין, זה תלוי בצרכי העסק.

אם מדובר על עסק גדול בין הוא מכירתי או שירותי נעדיף צליל בהמתנה עם קריין, לעומת זאת עם מדובר על עסק קטן או בינוני שהוא פחות בקטע המכירתי יתאים לו צליל עם הקריין.

האם צליל עסקי שכולל המתנה עם קריין משפר את תדמית העסק?

כשלקוח מתקשר לעסק והוא שומע שיר בהמתנה עם קריין, זה גורם לו לחשוב שהוא הגיע לחברה מקצועית ובעלת ניסיון שיודעת כמה דברים בחיים שלה ועשתה לא מעט עסקים עם חברות שונות. הקריין בשיר בהמתנה משפר מאוד את תדמית העסק בעיני הלקוחות, הלקוח שמתקשר חושב אם העסק הזה משקיע בצליל במתנה בקריין, אז הוא רציני ביותר לעסקים. ואם מדובר על עסק גדול ומוכר בכלל התדמית שלו חיובי בעיני לקוחות עסקיים או פרטיים שפונים אליו. לכן חשוב להשקיע מאוד בצליל ההמתנה גם אם מדובר על דבר שולי ביותר. ככל שתשקיעו בצליל העסקי שלכם כך תראו תוצאות עם הזמן. זה לא משנה אם מדובר על צליל בהמתנה, צלצול שיר בהמתנה או צליל בהמתנה עם קריין, מספיק שהשקעתם בכך אתם כבר עושים רושם על הלקוח הפוטנציאלי הבא שלכם.

יתרונות צליל עסקי - לעסקים שמבינים עניין

אם אתם עסק שעשה דבר או שניים בחיים ואתם רוצים להרשים את הלקוחות שלכם ולשדר רצינות יתרה, מקצועיות וניסיון בתחום, אתם חייבים שיהיה לכם צליל עסקי משלכם. באמצעות צליל עסקי בין הוא צליל בהמתנה או צלצול שיר בהמתנה תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

העברת ההמתנה בצורה נעימה – תוכלו להעביר באמצעות מוזיקת המתנה לעסק את זמן הלקוח בצורה הנעימה והטובה ביותר ללא עצבים או שעמום.

למנוע נטישת לקוחות- באמצעות שיר בהמתנה תוכלו למנוע נטישת לקוחות כבר בתחילת השיחה. בהתאם למחקרים שונים שיר בהמתנה נעים וקליט לצד קריינות, מפחית בעשרות אחוזים את שיעור הנוטשים כבר בתחילת השיחה.

למתג את העסק כעדכני ומקצועי- באמצעות צליל המתנה חדשני, בין אם הוא מקורי שלכם או שיר מוכר וקליט וכולל קריינות או ללא, תוכלו למתג ולמצב אתכם כעסק מעודכן, חדשני ומקצועי בכל מה שקשור בעולמות השיווק. דבר זה חשוב ביותר ללקוחות אשר פונים לעסק, מכיוון שהעסק שהם פונים אליהם מבין לליבם.

מעניק תחושת ידידות- באמצעות צליל בהמתנה ניתן להעניק ללקוח תחושת ידידות ונעימות והמשך הקשר, או בניית קשר חדש אם מדובר על לקוחות חדשים.

העצמת אפקט המכירה- באמצעות צליל עסקי הכולל צליל בהמתנה תוכלו להעצים את אפקט המכירה בצורה משמעותית.

העברת מסרים שיווקיים- באמצעות צליל בהמתנה תוכלו להעביר ללקוחות שלכם מסרים שיווקיים כבר עוד לפני תחילת השיחה.

שאלות נפוצות בנוגע לשיר בהמתנה עסקי

שירות שיר בהמתנה הוא שירות לעסקים אשר מתאפשר ללקוחות שמתקשרים לשמוע בזמן ההמתנה שיר או שיר בליווי קריין.

ניתן להתאים שיר בהמתנה לעסק בהתאם לצרכים האישים שלו,. כמו כן, ניתן להתאים את השיר ללקוחות שמתקשרים, בהתאם לשעות שמתקשרים ועוד.

שיר בהמתנה מתאים לכל עסק בין אם הוא קטן, בינוני או גדול, בהתאם לצרכים האישיים שלו.

באמצעות שיר בהמתנה ניתן להנעים את זמן ההמתנה של הלקוח במקום שישמע צלצולים עד לקבלת מענה.