איך מכינים צליל עסקי בלי לצאת מהמשרד?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

הזמנת צליל עסקי ללא מאמץ

אם יש לכם עסק שמתקשרים אליו, אתם בוודאי יודעים את המשמעות של צליל עסקי, במקרה ואין לכם אחד כזה חשוב מאוד להתעדכן ולהתחיל להשתמש בצליל עסקי שנקרא גם שיר בהמתנה או פאנטון.

המטרה של צליל עסקי היא להעניק למי שמתקשר אליכם לשמוע בזמן שהוא ממתין שיר המתנה או אפילו מידע או פרסום על העסק שלכם, מעבר לעובדה שהלקוח מקבל מידע הוא מקבל את התחושה שמדובר בעסק רציני ומסקרן אותו יותר להמתין על הקו.

בשנים האחרונות נראה שצליל עסקי התפתח מאוד והיום עוד ועוד עסקים בוחרים להשתמש בו, אחד היתרונות שלו הוא שאתם יכולים לעשות לכם אחד כזה אפילו מבלי לצאת מהמשרד.

היום זה קל להזמין צליל עסקי בלי לצאת מהמשרד
היום זה קל להזמין צליל עסקי בלי לצאת מהמשרד

אז איך מתקינים צליל עסקי בטלפון

אחת הסיבות שצליל עסקי הפך להיות כל כך פופולרי זאת הקלות בו אתם מתקינים אותו בטלפון שלכם, כיום רוב חברות הסלולר מאפשרות לכם בתשלום של שקלים בודדים לשנות את צליל ההמתנה שלכם.

אם אתם מעוניינים בצליל המתנה עסקי כולל קריין או קריינית, תוכלו למצוא חברות המעניקות את השירות של צליל עסקי או צליל המתנה, אתם יכולים למתג את עצמכם ולהתאים את תוכן הצליל בהתאם לעסק שלכם, בדרך כלל גם תקבלו עזרה והכוונה מהחברה שמכינה לכם את צליל ההמתנה.

אז בעצם התהליך של התקנת צליל עסקי הוא פשוט ביותר ואתם יכולים לעשות זאת מהכיסא שלכם במשרד, המשמעות של צליל עסקי לעסק לפעמים יכול להיות זה שיעשה את ההבדל, כדאי להקשיב מעט לדוגמאות כדי להבין יותר טוב על מה מדובר וגם כדי לקבל רעיונות עבור הצליל העסקי שלכם.

בגלל שתהליך ההתקנה הוא פשוט ביותר ובדרך כלל כאשר אתם רוכשים צליל עסקי ממותג, החברה שרכשתם ממנה תיתן לכם גם את שירות ההתקנה כלול במחיר, בלי קשר תצטרכו לשלם סכום כסף סמלי לחברת הסלולר שלכם.

למי מתאים לעשות צליל עסקי

קחו לדוגמא כאשר אתם מתקשרים לקופת החולים שלכם, עונה לכם מענה אוטומטי שמכוון אתכם לאן שאתם צריכים להגיע על ידי שלוחות המתאימות לבקשתכם, המטרה של צליל עסקי היא לעניין את הלקוח שמתקשר אליכם ואפילו הרבה פעמים כדי לשמר את אותו לקוח.

הרבה לקוחות שמתקשרים לעסק ומקבלים את צליל החיוג הרגיל ונאלצים לחכות מאבדים את הסבלנות וכנראה הם יעברו לחפש את השירות או המוצר במקום אחר, צליל עסקי מנעים את זמן ההמתנה ובעזרת קריינות אתם גם יכולים לעניין את הלקוח במוצר או שירות מסוים כך שההמתנה שלו תהיה משתלמת עבורו.

צליל עסקי מתאים כמעט לכל עסק שמתקשרים אליו, זה יכול להיות פיצריה או עורך דין, לכל אחד מהעסקים האלה מתקשרים אנשים כדי להתעניין או כדי לרכוש מוצר מסוים.

צליל עסקי הוא פתרון מצוין עבור רוב העסקים הוא יכול לייעל את העסק וכמובן אף להעלות את המכירות בזאת זה שאתם מצליחים לשמר את הלקוחות שפעם פשוט היו ממשיכים הלאה לנותן שירות אחר, אז לסיכום צליל עסקי מתאים כמעט לכל עסק אם זאת מספרה או חנות חיות, זהו פתרון מעולה עבור עסקים שעוזר לשמר לקוחות ולמתג את העסק.

שאלות ותשובות בנוגע לאיך מכינים צליל עסקי בלי לצאת מהמשרד

אם אתם מעוניינים בשיר המתנה בלבד זה יהיה לכם שקלים ספורים אותם תשלמו לחברת הסלולר שלכם, אם אתם מעוניינים בצליל עסקי ממותג זה יעלה לכם ממוצע של מאתיים שלוש מאות שקלים, אין ספק שההשקעה ביחס לתמורה הופכת את צליל עסקי למשתלם במיוחד.

צליל עסקי מתאים כמעט לכל עסק, בעיקר לאלה שמתקשרים אליהם הרבה, צליל עסקי יכול להתאים, למסעדות, מספרות, חנוית, נותני שירות ועוד.

כן היום ניתן לעשות צליל עסקי און ליין, או שאפשר לשכור את שירותיה של חברה העוסקת בתחום מבלי להגיע אליהם אלא רק באמצעות שיחת טלפון או הזמנת השירות און ליין.

לא זה קורה ממש מהר, בדרך כלל תצטרכו לחכות יום אחד עד שהצליל העסקי שלכם יהיה מוכן, בגלל העלויות הנמוכות והשירות המהיר צליל עסקי הפך להיות להיט בקרב עסקים רבים.