למה כל עסק חייב שיהיה לו צליל עסקי שמתקשרים אליו?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

אם אתם בעלי עסק אתם בטח מכירים את המצבים האלה שהטלפון מצלצל אבל אתם לא ממש פנויים לענות, זוהי בעיה מוכרת מאוד לרוב בעלי העסקים. תחשבו שהלקוח המחפש אתכם יכול לשמוע במקום את הצליל המעצבן של החיוג מנגינה נעימה המלווה בכמה מילים על העסק ולהעביר את המסר ללקוח שאנחנו פה בשבילו ומיד נתפנה אליו.

זה מה שנקרא צליל עסקי, וכיום עוד ועוד עסקים מבינים את היתרונות הרבים הטמונים בו, צליל המתנה עסקי מעניק לכם את האפשרות לשמר את הלקוח על הקו ואולי אפילו לא לפספס את העסקה.

אז מה זה בעצם צליל עסקי ולמה הוא טוב לעסק שלך

היום שהטלפון הסלולרי הפך להיות גורם מרכזי בשיווק כאשר לכל אחת ואחד מאיתנו יש לפחות מכשיר אחד זהו הפך להיות הפלטפורמה שאנו מתקשרים דרכה. לכן עם השנים התחום התפתח מאוד וכיום באמת כבר אפשר לעשות הכל בעזרת הסלולר שלנו.

צליל המתנה עסקי נותן את המענה עבור עסקים שרוצים לשדר אמינות ושהם כאן בשביל הלקוח, כאשר לקוח מתקשר והוא שומע את הצליל העסקי הוא מרגיש שהעסק שמולו הוא מותג ויש לו נוכחות.

כיום בגלל שצליל המתנה עסקי הפך להיות כל כך מבוקש ויש המון עסקים שיש להם שנים רבות צליל המתנה, כך שניתן לומר שהלקוחות כבר התרגלו לזה שהם מתקשרים לעסקים ויש להם צליל עסקי שיווקי או כזה שמבקש מכם להמתין בסבלנות. אז בעצם בימינו למי שאין צליל עסקי לעיתים עלול להשתרך מאחורי העסקים שכבר מיתגו את עצמם.

איך עושים צליל המתנה עסקי?

כאמור התחום של צליל המתנה עסקי הפך להיות פופולרי מאוד, ולכן גם תוכלו למצוא המון נותני שירות בתחום אשר מציעים לכם מגוון נרחב של מחירים וחבילות שונות. בגדול לכם כעסק אין הרבה מה לעשות כדי לקבל צליל המתנה, אתם אמורים לדבר עם נותן השירות ולהסביר לו על העסק שלכם ומה הייתם רוצים שיאמר בזמן שהלקוח ממתין למענה.

בדרך כלל צליל המתנה עסקי מלווה במנגינה שתנעים את אוזני הלקוחות שמחכים לתשובה שלכם, חשוב לבחור במנגינה מתאימה. יש המון עסקים בדרך כלל יותר גדולים שמחזיקים יועץ שיווק אם זה מישהו פנימי מהחברה או מישהו חיצוני שהחברה מעסיקה, כך שבדרך כלל שמקרה של צליל עסקי ושיווק העסק הוא יהיה אחראי על צליל ההמתנה של החברה.

אז זה ממש לא מסובך וכיום אתם יכולים במרחק של טלפון אחד ליצור עבורכם שינוי משמעותי לעסק ולהפוך אותו ליותר שיווקי וכזה המתחרה בעסקים מקבילים אליכם בצורה שווה.

האם ניתן לעשות צליל עסקי עם שלוחות?

תחשבו שאתם מתקשרים לאחת מחברות הכבלים נאמר לדוגמא הוט, בעצם המענה הראשוני שאתם מקבלים זהו צליל המתנה שמפנה אתכם לשלוחה המבוקשת, זהו ללא ספק יתרון אדיר עבור החברה שיכולה לשלוט על הטלפונים שהיא מקבלת ולתת את המענה הכי רלוונטי לבקשתו של הלקוח. כיום גם אתם יכולים לעשות צליל המתנה עסקי הכולל שלוחות המפנות את הלקוח למחלקה אותה הוא מחפש, לדוגמא העסק שלכם נותן שירות של מכירת מוצרי אלקטרוניקה ומתקשר לקוח אשר רוצה לברר לגבי האחריות של המוצר אותו הוא רכש באופן טבעי הוא יחפש אחר שירות הלקוחות של העסק.

היתרון של צליל עסקי הכולל שלוחות במקרה כזה הוא שהלקוח לא יצטרך להיות מופנה ממקום למקום עד שיגיע למבוקשו אלא הוא בעצמו יכול לבחור את השלוחה המתאימה לו ולקבל שם את המענה הכי רלוונטי לשאלה או הבעיה שלו.

שאלות נפוצות לגבי שיר בהמתנה - צליל עסקי

בעיקרון כן כל עסק יכול לעשות לעצמו צליל המתנה, לעיתים יש עסקים שהצליל העסקי אולי לא יהיו מספיק רלוונטיים אך באופן כללי כל עסק יכול לעשות צליל המתנה וזה אפילו מומלץ.

כיום בגלל שהתחרות בתחום כל כך גדולה תוכלו למצוא אינספור עסקים שנותנים את השירות של צליל המתנה, יש כאלה המציעים ללקוחות שיקבלו את צליל ההמתנה תוך עשרים וארבע שעות, מומלץ להקשיב לדוגמאות לפני שמזמינים.

בדרך כלל התשלום הוא חדש פעמי והצליל שייך לכם אך ישנן חברות מסויימות אשר מציעות ללקוחות לשלם עבור השירות דמי מנוי חודשיים.

כן השם שהיום נוהגים לקרוא לשירות הוא פאנטון כך שאם אתם מחפשים אחר צליל עסקי בגוגל ונתקלתם במושג זה תוכלו לדעת בעתיד שזהו השם המקביל לשירות

נגישות