הפקת ג'ינגל לעסק? היתרונות של ג'ינגל המתנה לעסקים? איך לעשות צליל המתנה עסקי ממותג? כל הפרטים, היתרונות והסיבות במאמר שלפניכם!
ג'ינגל הוא שיר שמושמע בהמתנה כדי לגרום לאנשים לחכות. במאמר זה נדבר על חשיבות הג'ינגלים בעסקים ומה הופך אותם לכל כך פופולריים.
כאשר לעסק יש ג'ינגל מוכר וקליט, הוא יכול להוות בידול ולגרום לחברה לבלוט על פני אחרים. הם יכולים לשמש גם במגוון דרכים – כמוזיקת רקע, כהקדמה לאתר, וכג'ינגל לעסק שלך. הרעיון של שימוש בסאונד לצרכי פרסום אינו חדש. זה היה בשימוש במשך עשרות שנים בתעשיות שונות כמו בתי מלון, בתי חולים ואפילו תעשיית הקולנוע.
ג'ינגל לעסקים יכול לשמש עסקים ליצירת תחושת דחיפות והתרגשות כשהם ממתינים ללקוחות. צליל של המתנה יכול לשמש גם כדי ליצור תחושת דחיפות או מתח על מנת למשוך את תשומת הלב של אנשים. ג'ינגלים משמשים גם בתרחישים רבים אחרים כגון פרסום, שיווק ומכירות.
כיצד ניתן להשתמש בג'ינגל ליצירת צליל המתנה ומהם היתרונות הנוספים של ג'ינגל לעסקים.
שיר בהמתנה הוא הקלטת אודיו המושמעת בהמתנה כאשר מתקשר מרים את הטלפון. זה עוזר למתקשר להמתין לשיחתו עם הסחת דעת מינימלית. שיר בהמתנה יכול לשמש גם כמוזיקת רקע למשרד של החברה שלך או כמוזיקת מצב רוח במהלך פגישות או אירועים.
הוא יכול לשמש כשיר הנושא של החברה שלך, זה יכול לתת לחברה שלך זהות, וזה יכול לעזור במיתוג.
הג'ינגל לעסקים הוא שיר שנמצא בהמתנה בזמן שהלקוח מחכה למענה של העסק. זוהי קריאה לפעולה ליצור קשר עם החברה שאתה מחפש או לקבל אינפורמציה על שירותים נוספים שהעסק מציע.
ג'ינגל הוא בדרך כלל קצר ומגניב, אבל הוא יכול גם להיות ארוך ככל שתרצו ואין לזה ממש חוקים קבועים. אותו ג'ינגל יכול לשמש גם בדרכים שונות אחרות כמו תשדירי רדיו או מסעות פרסום ואז מדובר למעשה בשיווק משולב וזיהוי של פרסומת קליטה מהצד של הלקוחות.
מדוע שווה לשים בטלפון של העסק ג'ינגל עסקי?
ג'ינגל לעסק יצור רושם חיובי ללקוחות. זה גם יגרום להם להרגיש שמדובר בחברה רצינית והכי חשוב ממותגת כמו הגדולות.
צליל של המתנה הוא דרך מצוינת ליצור רושם חיובי בקו הטלפון של העסק שלך. זה משהו שאפשר לעשות בזול ובקלות.
אם חיפשת דרכים לשפר את קו הטלפון העסקי שלך, אז המאמר הזה הוא בשבילך.
תמיד שואלים אותנו את אותה השאלה: "למה שמישהו ישים שיר בהמתנה?"
אני בטוח שהתשובה די ברורה לך. הסיבה היא שכאשר אתם מחכים לשיחת טלפון או מייל, תוכלו להאזין לשיר האהוב עליכם במקום לחכות ליד הטלפון ובנתיים להעביר מסר שיווקי. ובדרך זו, אתה לא שומע רק שיר אלא גם משווק את העסק באופן סמוי או גלוי!
צליל המתנה הוא דרך יעילה לעודד לקוחות להמתין בתור בנעימים ולא בעצבים (כמובן אם עושים את זה נכון וזה לא יותר מיד חופר להם). זה גם נותן תחושת “ספרו לי על המבצעים שלכם לפני שהעסק עונה” ויכול לשמש כקריאה לפעולה.
הג'ינגל בהמתנה הוא גם דרך טובה למשוך את תשומת הלב של הלקוח והוא עוזר ליצור תחושת נחמדות רגע לפני המענה. בנוסף, היא יכולה לשמש כקריאה יעילה לפעולה המעודדת לקוחות להמתין בתור ולהסביר להם שעוד כמה רגעים הם יקבלו נציג טלפוני שיעזור להם במה שהם צריכים.