שיר בהמתנה מצחיק – גם זה תופס!

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

אחרי עשרות אלפי הישראלים שבוחרים בשירים בהמתנה מכל הסוגים והקטגוריות, זה הזמן לחשוב בצורה קלילה על שיר בהמתנה מצחיק כשמתקשרים אליכם לטלפון. אם אתם אוהבים גיוון וחושבים מחוץ לקופסה, שיר בהמתנה מצחיק יכול להיות הבחירה שלכם במקום מוזיקה בהמתנה הנפוצה מאוד בקרב מנויי סלולר פרטיים ועסקיים.

מחפש "פתיח שמתקשרים אליי הומוריסטי"? זו התשובה עבורך לגבי קטע המתנה מצחיק שמחייגים אליך לטלפון. הכל על שיר או צליל המתנה מצחיק עם הומור!

שיר בהמתנה מצחיק? יכול להתאים ללקוח פרטי

האם חייבים לקחת את החיים ברצינות ובדרמה? לקוחות הסלולר רבים בוחרים לצחוק וליהנות משיר המתנה מצחיק, שיר המתנה שלקוח מתוך סדרות ילדים, קטעים של סטנדאפיסטים, סרטים, תוכניות בידור ועוד.
כשאתם בוחרים שיר בהמתנה אתם בוחרים בזיהוי ובבידול משאר המשתמשים, כל מוזיקה מתארת את האדם בצורה שונה – בחירה בשיר המתנה מצחיק משדרת לאלו המתקשרים אליכם שאתם אנשים קלילים שיודעים לצחוק וליהנות מהחיים.
מרבית חברות הסלולר המציעות את שירות השיר בהמתנה, יאפשרו לכם לבחור מבין מגוון אפשרויות מצחיקות ולהתאים לעצמכם את הקטע המצחיק שאתם אוהבים.

האם שיר בהמתנה מצחיק יכול להתאים לעסק?

business 3560915 640 1 200x300 - שיר בהמתנה מצחיק - גם זה תופס!
שיר בהמתנה מצחיק

שיר בהמתנה מצחיק אינו מומלץ למרבית מוזיקת ההמתנה לעסקים, אם אתם לא עסק העוסק בהומור, בידור ופנאי לא מומלץ לשלב שיר בהמתנה מצחיק או קליל מדי.
גם אם אתם עסק בענף הבידור ומעוניינים בשיר המתנה, תוכלו להגדיל ראש ולהקליט שיר המתנה באולפן הקלטות מקצועי בקולות הפרזנטורים, ידוענים מוכרים או כל קריין שיקליט עבורכם המתנה מצחיקה.
אם אתם עסק המעוניין בשיר בהמתנה המותאם לעסקים כחלק משירות חברות הסלולר, בררו על קטגורית המתנה עסקית או לקוחות עסקיים באתר חברת הסלולר שלכם.

איזו חברת סלולר מספקת את שיר בהמתנה מצחיק וקליל?

חלק מחברות הסלולר מציעות שיר בהמתנה מצחיק תחת קטגוריה ייעודית ובחלק אתם תצטרכו לחפש בין שירים כדי למצוא שירי המתנה מצחיקים לטלפון.
בחברת פלאפון תוכלו למצוא מאות שירים בהמתנה, בניהם קטגורית "מצחיקים ומטורפים", בקטגוריה המצחיקה ניתן למצוא את ירון ברלד מבצע חיקוי של יונה, בוב הבנאי, שדר ספרדי מקריין גול בכדורגל, צ'רלי וחצי ועוד.
בחברת פרטנר תוכלו למצוא את קטגורית "מיוחדים" או "סרטים ותוכניות טלוויזיה" עבור צליל המתנה מוזיקלי, אם אתם מחפשים שירי המתנה מצחיקים לטלפון תוכלו למצוא קטעים של שחר חסון, ארץ נהדרת, חבובות, מוש השור, חיקויים ומבטאים ועוד.
בחברת הוט מובייל תצטרכו לברור בין האפשרויות כדי למצוא שיר המתנה מצחיק, בקטגוריה "קולנוע וטלוויזיה" תוכלו למצוא מוזיקה בהמתנה של האח הגדול, הדרדסים, גבעת חלפון, זוהי סדום ועוד.

למרות שחברת פלאפון מובילה בקידום ושיווק שירות השיר בהמתנה – היצע הקטעים המצחיקים נמוך בעוד שבחברת פרטנר והוט מובייל קיים מגוון גדול של שירים מצחיקים בהמתנה. בהסתכלות רחבה על כלל חברות הסלולר ולמרות שתוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירי המתנה מצחיקים, לא נראה שחברות הסלולר מעדכנות את הקטגוריות האלו וישנם קטעים ישנים רבים.

כמה עולה שירות שיר בהמתנה? יש הבדל במחיר בין שירי המתנה?

קודם נתחיל בתשובה הפשוטה, המחיר בין שירי ההמתנה השונים: שיר המתנה מצחיק, ים-תיכוני, לועזי וכל סוג אחד מתומחרים במחיר אחד כאשר חלק מחברות הסלולר מאפשרות לכם לבחור במסלול שירי המתנה ללא הגבלה.
שירות מוזיקה בהמתנה משתנה מחברה לחברה והעלות החודשית נעה בטווח המחירים 9-12 ₪ לחודש.
הורדה של שיר בהמתנה מצחיק לטלפון נעשית דרך אתר חברות הסלולר או דרך מוקד השירות, עלותה בטווח המחירים 5-6 ₪ להורדת שיר המתנה אחד.
אם אתם מעוניינים להחליף שירים מפעם לפעם, בררו עם חברת הסלולר על חבילת שירים ללא הגבלה/מחסן שירים בהמתנה.
במידה ואתם עתידים לסיים מבצע או עומדים לעבור לחברה אחרת, נסו לקבל את שירות השיר בהמתנה בחינם או במחיר מוזל.

נגישות