שיר בהמתנה פלאפון

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

לקוחות פלאפון? רוצים להטמיע בטלפון שלכם שיר בהמתנה? להלן המידע החשוב!

אתם יכולים לאפשר לכל מי שמחייג למספר הטלפון שלכם לשמוע שיר ברקע עד שתענה לשיחה, במקום צלילי החיוג הישנים והמעצבנים.

יש אפשרות לכל לקוח חברת הסלולר פלאפון להטמיע שירות של שיר בהמתנה בטלפון שלו. צריך לבקש משירות הלקוחות של חברת פלאפון להוסיף אתכם למנוי שיר בהמתנה או לחבילת ג'ינגל עסקי. המחיר החודשי הקבוע הינו 9.90 ש"ח. על כל שיר או צליל שתרצו לשים בטלפון שלכם תצטרכו לשלם בנוסך 5.90 ש"ח. יקר נכון? גם לדעתנו!

לכן, חברת פלאפון מציעה אפשרות נוספת – שיר בהמתנה בלי בהגבלה – מה זה אומר? אתם משלמים תשלום חודשי קבוע (12.90 ש"ח) ויכולים להוריד כל צליל או שיר שתרצו בלי לשלם תוספת במחיר! זאת אומרת אתם תוכלו להחליף שיר גם כל יום או כל שעה ועדיין לא תוסיפו שקל!




חשוב לציין כי בחברת פלאפון יכולים לגבות תשלום נוסף על העברת נתונים חודשית או זמן האוויר שאנשים מחכים על הקו..תשאלו את נציגי החברה!

המתקשרים אליכם לא יחויבו בתשלום כלל.

רוצים לבחור שירים ולהצטרף לשירות שיר בהמתנה בפלאפון? לחצו כאן! (אנא וודאו שחוסם הפרסומות ADBLOCK לא מופעל בכדי שהקישור יעבוד כראוי)

שיר בהמתנה לבעלי עסקים

לקוחות עסקיים בחברת פלאפון? יש לכם אפשרות להכין ג'ינגל או שיר מסוים ולשים אותו כצליל המתנה!

בכדי לעשות זאת חייגו למוקד שירות הלקוחות של פלאפון כוכבית 166. לנציג שמטפל בכם אתם תצטרכו לשלוח טופס שבו אתם מאשרים לחברת פלאפון לשים צליל המתנה במספר שלכם. לאחר שתחתמו ותשלחו למייל של הנציג את הטופס בצירוף הקובץ שמע של השיר, הצליל או הג'ינגל שלכם ותוכלו תוך 4 ימי עבודה לשמוע את הצליל או הג'ינגל שלכם בטלפון שמתקשרים אליכם.

לבעלי עסקים התשלום החודשי הינו 11.1852 ש"ח כולל מע"מ