לועזית או עברית? איזה שיר כדאי לשים בשיר בהמתנה?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

מוזיקה בהמתנה מתאימה לאנשים פרטיים ועסקים כאחד, במצב בו המחיר לשילוב שיר בהמתנה נעשה במחיר סימלי, נוח לכל כיס ובמגוון עצום של שירים עולה השאלה: איזה שיר כדאי לבחור להמתנה בטלפון? עברית? אנגלית? מוזיקה ים תיכונית-מזרחית? אולי פופ ורוק?
צו האופנה החדש מהשנים האחרונות הגיע גם לצלצול ההמתנה בטלפון, עכשיו זה הזמן שלכם לבחור.

שיר בהמתנה הוא שיווק עצמי לכל אדם

אנשים פרטיים ועסקים מבקשים לשווק את עצמם מול המתקשרים אליהם, הרושם הראשוני ומה אנשים חושבים עלינו הם לרוב העיסוק העיקרי של רבים מאיתנו.
למרות הירידה החדשה בכמות השיחות הטלפונית בקו הסלולר שלכם, שיר בהמתנה נמצא בעלייה חדשה בשנים האחרונות ומנויי סלולר רבים בוחרים לשנות את צליל ההמתנה הישן והאפור למוזיקה לבחירתם.

אם בעבר מוזיקה בהמתנה לא הייתה זמינה ללקוחות סלולר פרטיים או שאינה הייתה נוחה לכל כיס, כיום כמעט כל חברות הסלולר (מלבד 018 וגולן טלקום) מציעות את שירות השיר בהמתנה.
באמצעות רשימות ארוכות של בחירת שיר בהמתנה בחברת פלאפון, עולמות המוזיקה בהמתנה של הוט מובייל, עולם תוכן שיר בהמתנה של סלקום ועוד – תוכלו גם אתם לבחור את השיר שאתם רוצים, בשפה שתרצו, בהתאם לתקופה שתבחרו או לז'אנר האהוב עליכם.

מגוון עצום של מוזיקה בהמתנה: מאייל גולן ועומר אדם ועד רון נשר ואלטון ג'ון

כמו בכניסה לחנות בגדים, כך גם מנויי סלולר רבים מתקשים לבחור שיר בהמתנה המתאים לרוח התקופה, למצב הרגשי או לשיווק העצמי הנכון.
חברות סלולר רבות מציעות מגוון רחב של שיר בהמתנה, בין היתר ניתן למצוא שיר בהמתנה במוזיקה הים תיכונית/מזרחית, שירות שיר בהמתנה למוזיקה לועזית ובינלאומית, מוזיקת טראנס, מוזיקה ערבית, מוזיקה לועזית חדשה או שירים מתקופות שונות ואפילו קטעים מצחיקים להמתנה בטלפון.

צליל בהמתנה
צליל בהמתנה

התחרות החזקה בקרב חברות הסלולר הגדולות אינה רק במחיר החבילה או בשירות, כל חברת סלולר המכבדת את המנויים שלה, הקימה אתר תוכן גדול ומתעדכן של מאות ואלפי שירים וקטעי מוזיקה בהמתנה, המסודרים בקטגוריות לבחירתכם.
התפקיד שלכם הוא להחליט איזו מוזיקה בהמתנה תלווה אתכם לחודש הקרוב או לתקופה הקרובה, עד לבחירת השיר בהמתנה הבא להורדה לקו הטלפון הסלולרי.

שיר בהמתנה לכל כיס: זול ומשתלם בכל החברות

מה שהפך את שירות השיר בהמתנה לנפוץ בקרב המנויים הסלולאריים הוא המחיר הזול והנוח.
אם בעבר השירות היה יקר, לא נגיש וללא מגוון גדול עתה חברות הסלולר מציעות לכם מערך שיר בהמתנה גדול המגיע בצורה נגישה, קלה ובמחירים זולים בהרבה יחסית מבעבר.
אם כך, כמה עולה שירות שיר בהמתנה ואיפה הכי זול? בהתאם למגמת הירידה במחיר בשנים האחרונות, ניתן לראות כי חברות הסלולר השונות מציעות את שירות השיר בהמתנה בעלות חודשית בטווח של 5.5-11 ש"ח, טווח המחירים להורדת שיר המתנה לקו הטלפון שלכם נע בטווח של 4-6 ש"ח לכל הורדה.
למנויים המבקשים לשנות את השירים באופן קבוע, ניתן לרכוש חבילה ללא הגבלת הורדת שירים במחירים הנעים בטווח של 10-15.5 ש"ח לחודש.

בנוסף למחיר הנוח, בעבר שירות השיר בהמתנה לא היה נפוץ וכך גם אופן ההתקנה וההסרה של שירות זה, כיום הפעלת שירות זה נוחה בכל חברות הסלולר, מאגר השירים בהמתנה גדול במיוחד והמחירים זולים בהרבה מבעבר. וגם אם תחליטו אחרי חודש שלא בא לכם יותר יש אפשרות לבטל בקלות שיר בהמתנה.