יצירת שיר בהמתנה לעסק – מאיפה להתחיל ואיך עושים?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

אם אין לכם שיר בהמתנה לעסק, סימן שאתם עושים משהו לא טוב ושוכחים לשווק את עצמכם בצורה הבסיסית ביותר.
כדי לקדם את העסק שלכם עם שירות הקיים כבר שנים רבות, תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות עיקריות: שיר בהמתנה לעסק ממבחר שירים של חברות הסלולר או ליצור שיר בהמתנה לעסק עם קריינות אישית.
מה צריך לעשות כדי להוריד שיר בהמתנה לטלפון של העסק? ואיך יוצרים שיר בהמתנה אישי?

עסק עם צלצול המתנה ישן מסתכן במיצוב כמיושן

יצא לכם להתקשר לעסק ולשמוע צליל חיוג ישן שמלווה אותנו מיום הקמת המדינה? התחושה הראשונה שעולה היא שמדובר בעסק שאינו מספיק מקצועי, עסק מיושן ללא חשיבה מתקדמת ומותאמת וכזה שככל הנראה אינו מעסיק יותר מ 2 עובדים.
בעידן הדינמי ובמיוחד בתקופת הקורונה, עסקים נלחמים כדי למשוך לקוחות חזרה אליהם והשיווק הטלפוני של שיר המתנה לעסק (הזול יחסית לכלי שיווק אחרים), כאן כדי לסייע לעסקים להתאים את עצמם ולמצב את העסקים והחברות בצורה שבה הם ירצו להציג את עצמם.
מגפת הקורונה האיצה את השירות מרחוק וכיום יותר לקוחות מתקשרים לעסק במקום להגיע אליו ישירות, כפי שלא הייתם רוצים להציג את עצמכם בגוגל וברשתות החברתיות כמיושנים, גם בטלפון עליכם להתקדם צעד אחד קדימה – המתנה נעימה ללקוחות שלכם היא לא מותרות, היא חובה.

מחיר של שקלים בודדים: שיר בהמתנה לעסקים מחברות הסלולר ובזק

שירות שיר בהמתנה משירים המגיעים מחברות הסלולר הוא שירות המוגדר כבר כמה שנים כחובה לכל עסק, כיום משתמשים פרטיים משתמשים בשירות כדי לבדל את עצמם מאחרים – כך שכל עסק חייב לבדל את עצמו משאר העסקים המתחרים באותו תחום או אזור.
איך עובד שירות שיר המתנה לעסק בחברות הסלולר? זה פשוט, מרבית חברות הסלולר מספקות את השירות וכל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר חברת הסלולר ולבחור בשירות שירות בהמתנה כאשר השחקנים החזקים בשירות הם חברת פלאפון, הוט מובייל, פרטנר וסלקום ( החברות 018/we4G וגולן טלקום לא מאפשרות שירות בחירת שירי המתנה).
אם אתם מעוניינים בשיר בהמתנה לעסק של בזק, תוכלו להצטרף דרך אתר "בזק שלי"  או להתקשר למוקד של בזק ולהתעניין בדרכי הצטרפות השונים.
חברות הסלולר המכבדות את עצמן יציעו לכם שירים מעשרות קטגוריות, זמרים שונים, שירים חמים מהתקופה האחרונה ועד שיר בהמתנה שכולל קריינות מסוגים שונים.

מוזיקה בהמתנה לא עולה כסף רב, המחירים המופיעים באתר ומתעדכנים מעת לעת נעים בין 5.5 ₪ עד למחיר של 10 ₪ לחודש, עד 5 ₪ לשיר או תשלום חודשי להורדת שירים ללא הגבלה.
אם אתם מעוניינים להטמיע את השיר בהמתנה על מספר רב של מספרים הקשורים לעסק, מומלץ להגיע לדיל טוב עם חברות הסלולר טרם התשלום.
עסקים המחפשים להשקיע בעסקים והחברות שלהם קצת יותר ולהתאים את השיר בהמתנה למוזיקה שאתם רוצים יחד עם קריינות אישית, ניתן לבחור ביצירת שיר המתנה לעסק המוקלט באולפן הקלטות מקצועי.

משקיעים קצת יותר: שיר בהמתנה לעסק עם קריינות אישית
אפשרות מתקדמת ומומלצת כמעט לכל סוגי החברות והעסקים בישראל היא יצירת שיר בהמתנה לעסק המאפשרת: התאמה טובה יותר, קריינות אישית או מקצועית וקידום מכירות מוצרים ושירותים.
כדי ליצור בעצמכם שיר המתנה לעסק לא חייבים להשקיע סכומי עתק וכיום המחירים נוחים לכל כיס, באמצעות אולפן הקלטות מקצועי ומפיק מוזיקלי אישי תוכלו לדאוג למוזיקת רקע המתאימה בדיוק לסוג העסק שלכם ובנוסף להקליט קריינות אישית באולפן.
ביצירת שיר המתנה לעסק תוכלו לבחור את הטקסט בעצמכם או לבקש שירותי כתיבת תסריט להמתנה לעסק על-ידי כותבים מקצועיים, הטקסט יכול לכלול את כל הצרכים שלכם: המתנה, עדכוני שירות ואפילו קידום מכירות באמצעות הודעה על מבצעים חדשים.
עבור הקריינות תוכלו להגיע בעצמכם לאולפן (בעלים של העסק, עובד שהעסק בחר לשלוח להקלטה או דמות מוכרת אחרת) או לבחור בקריינות על-ידי גורמים מקצועיים.

גם אם אין לכם נתב לבחירה ואתם מעוניינים להציג את עצמכם כעסק מודרני, מתקדם ותדמיתי ואתם רוצים להתאים בעצמכם את המוזיקה והקריינות, שיר בהמתנה אישי לעסק הוא המתאים ביותר עבורכם.
לאחר שאולפן ההקלטות יסיים לערוך את שיר ההמתנה לעסק, תוכלו להעביר את הקובץ לחברת הסלולר שלכם.

נגישות