שיר בהמתנה – המדריך המקיף

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

מה זה שיר בהמתנה?

"שיר בהמתנה" הוא שירות המאפשר לנו לבחור שיר, ג'ינגל, קריינות או כל דבר אחר, ולהשמיע אותו בזמן שמחייגים אלינו לטלפון. באופן זה, האדם שמחייג אלינו לא ישמע צליל חיוג רגיל, אלא את השיר או את ההקלטה שבחרנו. לשיר בהמתנה מגוון יתרונות, הן עבור אנשים פרטיים והן עבור בתי עסק. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

איך מתקינים לפלאפון שלך את שירות שיר בהמתנה?

שירות שיר בהמתנה הוא שירות פשוט למדיי, אשר אינו דורש התקנה מיוחדת. כל שיש לעשות הוא להתקשר לחברת הסלולר או הטלפון שלנו, ולבקש מהם את השירות. לעיתים, השירות יהיה כרוך בהורדת אפליקציה כלשהי, אשר תסייע לנו לשלוט בשירות ולהחליף שירים או ג'ינגלים באופן עצמאי, לפי העדפתינו.

האם שירות שיר המתנה כרוך בתשלום כלשהו?

שיר בהמתנה לטלפון

מרבית מחברות הטלפונים והסלולר גובות עלות חודשית מסוימת עבור השירות, כאשר בדרך כלל, מדובר במספר שקלים בודדים.

מהם היתרונות של שיר בהמתנה?

לשיר בהמתנה מגוון יתרונות, כאשר העיקרי שבהם הוא הנעמת הזמן של האנשים שמתקשרים אלינו בזמן שהם מחכים שנענה. כלומר, במקום לשמוע צליל רגיל, האדם שיתקשר אלינו ישמע שיר או ג'ינגל מקפיץ – אשר ינעים את זמנו ואולי אפילו יעלה חיוך על פניו. שיר בהמתנה הוא גם הזדמנות נהדרת להחצין מעט את עצמנו ולרמוז על ההעדפות המוסיקליות שלנו.

מהם החסרונות של צליל בהמתנה?

החיסרון העיקרי (ואולי היחידי) של שירות שיר בהמתנה, עלול להיות שהאנשים שמתקשרים אלינו לא יאהבו את השיר או הג'ינגל שבחרנו. עם זאת, את הבעיה הזו ניתן לפתור באופן פשוט למדיי – באמצעות בחירת שירים או ג'ינגלים אוניברסיליים יותר, כאלה היכולים להתאים למגוון של סגנונות, אנשים ומצבים.

האם ניתן להתאים את השירות באופן אישי לכל לקוח?

שיר בהמתנה הוא, מעצם הגדרתו, שירות המתאים את עצמו באופן אישי לכל לקוח והעדפותיו. מעבר להעדפות הבסיסיות ביותר, כמו השיר שנבחר, ניתן גם להתאים את השירות למצבים או שעות ספציפיות. כך, למשל, ניתן להתאים את השיר לפי מספרי הטלפון שמתקשרים אלינו – כאשר עבור מספרי טלפונים מסוימים, יושמע שיר אחר במקום השיר ה"רגיל" שמתנגן לנו בהמתנה לרוב. בנוסף, ניתן להחליט על שיר בהמתנה שונה לשעות ספציפיות של היום (למשל: בבוקר – שירים מקפיצים, בערב – שירים רגועים יותר). עניין זה מאפשר לנו "לשחק" עם השירות ולהתאים אותו באופן האידיאלי לצרכים הספציפיים שלנו.

מדוע כדאי גם לחברות לעשות שימוש בשירות שיר בהמתנה?

על אף מה שנהוג לחשוב, שיר בהמתנה לא מיועד רק לטלפונים פרטיים. למעשה, כיום, חברות רבות עושות שימוש בשירות "שיר בהמתנה". היתרונות העיקריים בשירות זה נעוצים בעובדה שהחברה או העסק אינם חייבים לבחור דווקא בשיר שיושמע בזמן ההמתנה של הלקוח, אלא גם בג'ינגל או קריין אשר יסביר על בית העסק והשירותים שהוא מציע. בנוסף, במקרים רבים, ההמתנה למענה מבית עסק כלשהו יכולה להיות ארוכה ומעט מייגעת, והשיר, התקליט או הג'ינגל מסייעים לנו, כבעלי עסק, להנעים את הזמן שבו הלקוח ממתין – ולגרום לו לחוש שההמתנה קצרה יותר מכפי שהיא נראית לו. מעבר לכך, כאשר לקוח מתקשר לבית עסק ושומע צלצול רגיל – לרוב, בית העסק נתפס בעיניו כפחות מקצועי או איכותי, שכן כיום אנו כבר רגילים לשמוע שירים או קריינות כאשר אנו מתקשרים לבתי עסק. שירות שיר בהמתנה נותן ערך מוסף לחברה וגורם לה להיראות מקצועית יותר, שכן השירות מעיד על כך שהחברה משקיעה גם בפרטים הקטנים ביותר, ורואה גם את המיקרו ולא רק את המאקרו.