שיר בהמתנה בהקלטה אישית שלכם לפלאפון

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

אפשרות משודרגת שרבים כבר ביצעו והתעניינו בה, היא האפשרות להקליט שיר בהמתנה בהקלטה אישית לאנשים פרטיים, עסקים ואנשי ציבור והוא יהיה ייחודי ומקורי משלכם.
למיצוב ייחודי אישי כאנשים פרטיים, השגת היעדים העסקיים שלכם או אם אתם אנשי ציבור ומעוניינים במסרים בשיר בהמתנה – אתם יכולים להקליט שיר בהמתנה באולפן הקלטות מקצועי או לתת לקריין או קריינית להקליט ולהעביר זאת לצליל ההמתנה שלכם.

שיר בהמתנה: מצליל מעצבן למוזיקה בהקלטה אישית

אם הייתם מספרים לאלכסנדר גרהם בל או אנטוניו מאוצ'י (ממציאי הטלפון), שבזמן ההמתנה למענה טלפוני תתנגן מוזיקה לבחירה אישית או אפילו הקלטה אישית של בעל הטלפון, נראה שהיו חושבים שאתם הוזים.
כמו מרבית הפיתוחים האנושיים, גם הטלפון עבר תהפוכות עד לכדי הסמארטפונים בשלל דגמים וכך גם צליל ההמתנה.
צליל ההמתנה לשיחה מלווה אותנו כבר עשרות שנים, רעש מונוטוני ואפור החוזר על עצמו בפעימות של שנייה עד לרגע המענה בצד השני.
כבר בתחילת העשור הקודם יכלו חברות רבות ואנשי עסקים לשנות את צליל ההמתנה שלהם למוזיקה בהמתנה ממגוון קטן של אפשרויות, בעלות גבוהה ובשירות בעייתי.
פיתוח תחום שיר בהמתנה בענף הסלולר, הביא חברות סלולר רבות להשקיע כסף רב בהקמת מערך שירות שיר בהמתנה, עם מגוון גדול של שירים, קטגוריות רבות ואפשרות מתקדמת לשיוך וביטול השירות.
האפשרות המתקדמת והמקורית ביותר שניתן לבצע עם השיר בהמתנה היא הקלטת שיר בהמתנה באולפן הקלטות, במספר פעולות בודדות תוכלו למקסם את האפשרות ולשנות את הצורה בה אתם מוצגים למתקשרים אליכם.

שיר בהמתנה בהקלטה שלכם? אין יותר מקורי מזה!

secretary 544180 640 300x200 - שיר בהמתנה בהקלטה אישית שלכם לפלאפון
שיר בהמתנה במשרד

שיר בהמתנה בהקלטה אישית שלכם הוא סיפור שמתאים לכל כיס, שיר בהמתנה המוקלט באולפן הקלטות מתאים למספר רב של צרכים: אנשים פרטיים המבקשים להיות ייחודיים, עסקים המחפשים להעביר מסרים שיווקיים או שירותיים, הקלטת שיר המתנה אישי לנתב שיחות, אנשי ציבור המבקשים להעביר מסר ועוד.

סיפור הפרידה שלנו מצליל ההמתנה הישן מגיע מהצורך למקוריות (פרטי/עסקי/ציבור), לצורך כך התפתחה הטכנולוגיה של השיר בהמתנה ואיתה גם האפשרות לא רק לבחור שיר המתנה ממגוון רחב של שירים במאגרים של חברות הסלולר, אלא גם את האפשרות לשייך למספר שיר המתנה בהקלטה אישית, כמסלול המקורי והייחודי ביותר הקיים כיום בשוק

אפשרויות שונות של שיר בהמתנה בקול שלך

אדם פרטי – במידה ואתם מעוניינים להקליט שיר מלא, כקאבר לשיר מסוים כיחידים, זוגות או אפילו קבוצה עבור כל סיבה או אירוע, קובעים יום ושעת הקלטה ולאחר מכן תוכלו להפוך את השיר הזה כמוזיקת ההמתנה שלכם מיד לאחר שתסיימו להקליט את השיר ב"אולפני לי-רון". אפשר גם לעשות משהו מצחיק יותר ולהקליט את עצמכם מדברים או אומרים משהו וזה יהיה מוזיקת ההמתנה של הטלפון שלכם.
חברה/עסק/איש ציבור –  חברות, עסקים ואנשי ציבור מבקשים לרוב להעביר מסר באמצעות מילים או שיר של זמר/ת מקצועי/ת. לשם כך, כדי לבצע זאת בצורה המקצועית ביותר, יש לבחור את המסר אותו תרצו להקליט, אם אתם מעוניינים במוזיקת רקע, הקלטה שלכם או לדוגמה זמרת הבית של "אולפני לי-רון" ולתאם הכל עם אחראי הפניות של האולפן. יש כאלו שרוצים שתהיה רק מוסיקה ועליה קריין או קריינית שמסבירים על שירותי החברה, גם זו אופציה ריאלית.

איך זה מתבצע?

"אולפני לי-רון" מאובזרים בציוד הקלטה מתקדם ויחס אישי בניצוחו של מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון בתחום ההקלטות שירים בהמתנה לאירועים וחברות עסקיות.
בכל שלבי הקלטת השיר, המפיק המוזיקאלי דואג ללוות ולתקן בהתאם לצורך ליצירת הקלטה מקצועית, לבסוף המפיק עורך את השיר/מסר להקלטת שיר בהמתנה. אם תרצו רק מוסיקה והקלטה של קריין או קריינית זה גם אפשרי. הם יגיעו לאולפן לאחר שגיבשו ואישרו כבר את הטקסט מבעוד מועד ויקליטו את קטע הטקסט.
השיר/המסר המוקלט מגיע בקובץ  WAVE או MP3, אותו משייכים למספר הפלאפון שלכם דרך חברות הסלולר ומץחדשים בשיר בהמתנה המוקלט באופן אישי וייחודי רק לכם.

נגישות