איך לכתוב צליל המתנה (ביזנסטון) לעסק?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

כמעט כל עסק או חברה בישראל חייב להוסיף צליל המתנה לעסק או בשמו השני ביזנסטון, העסקים החכמים פועלים כדי לשפר את השירות ואפילו לקדם מכירות דרך קריינות בזמן המתנה לעסק. צליל המתנה עסקי (ג'ינגל עסקי ופתיח קולי מקצועי ), המאפשר קריינות מטעם העובדים וקריינות מקצועית, מתאים לכל סוג וגודל של חברה ועסקים. כדי לשדר לקהל הלקוחות שלכם שהעסקים שלכם איכותיים ולנצל את אפשרות של קריינות בזמן המתנה לעסק לצרכי השיווק וקידום המכירות שלכם, עליכם לכתוב צליל המתנה עסקי לטלפון בצורה נכונה. טרם הקלטת קריינות, קראו את המדריך המלא לכתיבת צליל המתנה לעסק.

רציני ואיכותי: צליל המתנה לעסק ימצב אתכם ברמה גבוהה

בחירת צליל המתנה לעסק הכולל קריין (צליל המתנה מוזיקלי) הפך כמעט כחובה עבור עסק המכבד את עצמו, השאלה שנותרה היא לא האם לבחור בצליל וקריין המתנה לעסקים, אלא איך לכתוב צליל המתנה ולעסק? ומה לגבי  בחירת הקריין להמתנה?
טרם ההסברים סביב הכתיבה ובחירת הקריין חשוב לחזור לבסיס, צליל ההמתנה לעסק המחליף את הצליל המונוטוני הישן דואג למצב את העסק שלכם כרושם ראשוני, בהתאם לבחירת המילים הנכונות, הקריין או הקריינית המתאימים וניצול חכם של צליל ההמתנה שלכם – תוכלו לשפר את התדמית שלכם כחברה בכל ענף ובכל גודל.

באמצעות בחירת מוזיקת המתנה רלוונטית ומילים לקריין תוכלו ליצור תדמית מקצועית וחיובית המשדרת מקצועיות ועכשוויות, עבור קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלכם. פתיח עסקי לטלפון הוא שילוב צליל ההמתנה יחד עם קריינות (לרוב מקצועית), עסקים וחברות בינוניות-גדולות אף יבחרו להקליט ג'ינגל פרסומי ולשלבו במהלך ההמתנה או בהתאם ללחיצה מסוימת בנתב, צליל ההמתנה, הקריינות ואולי אף ג'ינגל עסקי שלכם ישמעו גם בהמתנה למספר העסקי שלכם ואם תבחרו תוכלו לשלבם גם בהמתנה לטלפונים הניידים של העובדים שלכם.

שיפור שירות, שיווק וקידום מכירות בקריינות אחת

ביזנסטון לעסקים

שימוש בצליל המתנה לעסק מאפשר לכם לנצל בצורה יעליה את זמני ההמתנה של הלקוחות שלכם, באמצעות זמן ההמתנה שנתפס לרוב כדבר שלילי, תוכלו להשיג יתרונות חיוביים רבים לפרסום המוצרים והשירותים שלכם, לעדכן לקוחות במבצעים וקמפיינים בהתאם להחלטות השיווק, להנעים את זמן ההמתנה של הלקוחות שלכם וליצור רצף "שיח" והכנה לשיחה עם נציג/עובד שירות או מכירות.

לקוח המתעניין ברכישת מוצר או שירות אותו אתם מוכרים יוכל להתחיל ולקבל מידע דרך המסרים הפרסומיים בצליל ההמתנה לעסק, כתיבה שיווקית נכונה של הקריינות בזמן ההמתנה תאפשר לכם לקבל צליל המתנה עסקי בהתאמה אישית ‏ברמה גבוהה ובכך להבהיר את האג'נדה העסקית שלכם, פרטים אודות העסק, שעות הפעילות ופרטים נוספים טכניים המשולבים במיצוב החיובי של העסק.
כלים המשפרים את השירות, המכירות והשיווק בעסקים ובחברות לרוב יקרים ומצריכים השקעה חוזרת כמעט בכל שנה, באמצעות כתיבה וקריינות לעסק, תוכלו לחסוך עלויות רבות בתשלום נוח לכל כיס עסקי (נע בין כמה מאות שקלים עד למספר אלפי שקלים, בהתאם לצרכים והיכולות שלכם).

קריינות וביזנסטון: כתיבת צליל המתנה לעסק

בטרם כתיבת צליל המתנה לעסק, עליכם לחשוב על הצרכים העסקיים שלכם, האם אתם מעוניינים להתמקד בהיבט השירותי, בהיבט השיווקי או אפילו בשניהם, לאחר שהבנתם את הצרכים שלכם עליכם לרכז מספר נקודות מסרים שאתם מעוניינים להעביר בקריינות צליל ההמתנה.
כתיבת טקסט לקריינות צליל המתנה לעסק צריכה להיעשות בצורה מותאמת לכל סוג עסק, כך למשל אם העסק שלכם מושך לקוחות בשכבת גיל מבוגרת (פיננסים, ביטוחים) הטקסט ייכתב בצורה יותר רשמית וסמכותית, כך ייבחר הקריין המתאים ובהתאם גם קידום המוצרים/שירותים.
דוגמה נוספת היא עסק המושך קהל צעיר, ניתן יהיה לכתוב טקסט קליל יותר או "זוהר יותר" כזה המבקש לשדר רעננות וזרימה (מתאים למשרדי הפקות, גורמי תקשורת, מנתחים פלסטיים ועוד).

שלבי כתיבת טקסט לצליל המתנה (ביזנסטון):

וולקאם (Welcome) > גוף הטקסט לבידול עסקי > פרטים טכניים > מידע שיווקי > סגירה

דוגמה לכתיבת תסריט קריינות לצליל המתנה (מסוג פורמלי-סמכותי):

שלום ותודה שהתקשרתם ל_____(שם חברה), מיד נתפנה לשיחתכם. ____(שם החברה) היא החברה המובילה ב___(מוצרים/שירותים). שעוות פעילות מוקדי השירות והמכירות הם בימים א' –ה' בין השעות ___. חדש(!), ___(פירוט על המוצר/שירות), לפרטים נוספים על מוצר זה ומוצרים נוספים מבית _____(שם החברה) שאלו את הנציג או היכנסו לאתר שלנו __. מיד נענה לשיחתכם, תודה.

חשוב לציין, במידה והסתבכתם עם כתיבת הקריינות לצליל ההמתנה לעסק, תוכלו לאתר מומחי כתיבה שיווקית שיוכלו לספק לכם טקסט מותאם אישית לצליל ההמתנה לעסק שלכם (בדומה לתסריטי שיחה או כל שירות כתיבת תוכן אחר), ביזנסטון איכותי ומותאם אישי יסייע לכם להראות מקצועיים ולהשיג את המטרות העסקיות שלכם.

אחרי שלב כתיבת קריינות לעסק, איפה מקליטים את צליל ההמתנה?

לאחר שגיבשתם טקסט לצליל ההמתנה העסקי, עליכם לבחור את הקריין או הקריינית שיהיו הקול של החברה או העסק שלכם לתקופה הקרובה.
במקרה שכזה עליכם לבדוק כמה תקציב יש ברשותכם כדי להשקיע על קריינות (השקעה לטווח ארוך), במידה ואין ברשותכם האפשרות הכספית לקריינות מקצועית לעסק, הסתייעו באחד מהעובדים או בעלי העסק, מומלץ לגבות את עצמכם במסמך משפטי מול העובד ואף לספק לעובד סכום כסף סמלי לצורך ביצוע הבקשה שלכם.
אם קריינות מקצועית או עובד/ת מקריא/ה, מרבית החברות והעסקים הרציניים מקליטים את הטקסט לצליל ההמתנה באולפן הקלטות מקצועי.

אנו ממליצים על אולפני לי-רון , אולפני הקלטות מקצועיים ברמת גן. רחוב הרא"ה 291. טלפון073-7538880 מייל: liron1music@gmail.com