ביטול שיר בהמתנה

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

עשיתם שיר בהמתנה ולא בא לכם? שמתם שיר המתנה בטלפון שלכם ובא לכם לבטל את השירות? אין בעיה..כמו שעשיתם את הצליל בהמתנה כך גם ניתן לסגור את זה ולהתנתק.

טיפים לקראת ביטול חבילות שיר בהמתנה

ביטול שיר בהמתנה

א. כאשר תרצו לבטל דרך האתר של חברת הסלולר שלכם גם אם לחצתם על "ביטול השירות", לפעמים זה לא מתבצע בפועל..תדאגו בכל זאת לחייג לאחר מכן לנציגי השירות לבדוק אם זה אכן עבד ובוטל סופית או לבדוק בחודש הבא את חיוב החשבונית ואם חויבתם על שירות שיר בהמתנה לאחר שביטלתם התקשרו לנציגי השירות.




ב. שאתם מדברים עם נציג שירות לגבי ביטול שיר בהמתנה תוודאו שאין לכם שירותים נוספים שאתם משלמים עליהם בלי ידיעה..למשל תא קולי..יש שירותים שאתם משלמים עליהם בלי שאתם יודעים אפילו ושירותים אלו כרוכים בתשלומים נוספים.

ג. לקראת ביטול שיר בהמתנה נציגי השירות ינסו לשכנע אתכם לא לבטל, כי הרי זו המטרה שלהם..ויפעילו עליכם לחץ יגידו לכם זה לא עולה הרבה, אם תבטלו כל הדיל של חבילת הסלולר שלכם יתאפס ותצטרכו דיל חדש ואולי יקר יותר..אבל אל תאמינו להם..תאיימו בעזיבת חברת הסלולר אם לא יבטלו ותראו שמיד הכל מסתדר וגם ביטלו את חבילת שיר בהמתנה וגם נשארתם עם אותו מחיר ואם ממש תתעקשו אפילו פחות.

ביטול שיר בהמתנה חברת פלאפון

בכדי לבטל שיר בהמתנה ללקוחות פלאפון תוכלו לעשות זאת בכמה דרכים פקס (0507048053), טלפון לשירות הלקוחות או להגיע לסניף מרכז השירות הקרוב לביתכם.

הכי טוב לחייג לנציגי השירות שלהם במספר הטלפון 166* ולוחצים על הספרה אפס (0) בכדי לדבר עם נציג שירות אנושי. כאשר אתם מדברים איתו הוא יבקש ממכם להזדהות (פרטי אשראי/תעודת זהות וכו') ולאחר מכן תבקשו לבטל את השירות. ביטול לא עולה כסף. אתם מהאולד סקול ואתם רוצים ללכת בעצמכם לסניף חברת פלאפון בכדי שהם יבטלו לכם? אין בעיה! אפשר לקבוע תור אונליין לחברת פלאפון – לחצו כאן!

תהליך הביטול ייכנס לתוקף רק לאחר 3 ימי עסקים מהרגע שמסרת את ההודעה שברצונך לבטל את השירות.

ביטול שיר בהמתנה חברת סלקום

בכדי להחליף צליל בהמתנה בחברת סלקום אתם צריכים להתקשר ל123* וגם בכדי לבטל. אתם מתקשרים למספר הטלפון והמענה הקולי יקריא את כל התפריט..כאשר הוא יגיע לשירות "התנתקות / ביטול" לחצו על הספרה הרלוונטית והוא יבקש ממכם להזדהות ולאחר מכן יבטל לכם את השירות. כמו כן אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סלקום ולעשות זאת מול נציג בטלפון 111*

ביטול שיר בהמתנה חברת אורנג' – פרטנר

כאשר אתם פונים לחברת פרטנר בכדי להפסיק את שירות שיר בהמתנה תצטרכו לציין זאת במפורש..אחרת הם יוכלו להבין שברצונכם לסגור את הקו או את החבילה שלכם..בגלל שלחברת פרטנר יש עיסוקים אחרים כמו טלפון ביתי, אינטרנט וכו'..תצטרכו לתת במדויק הוראה לביטול שיר בהמתנה בחבילת הסלולר. כמו כן, תצטרכו להזדהות על ידי תעודת זהות וכרטיס אשראי של החיוב. כמו כן, תצטרכו לומר להם מתי תרצו להפסיק את השירות: האם מהיום, האם משבוע הבא, אולי מתחילת החודש..הם צריכים לדעת מתי תרצו להפסיק..מהיום שתרצו להפסיק לאחר יום עבודה השירות יופסק לאלתר עד להודעה חדשה.




בחברת אורנג' יש לכם כמה אופציות לביטול שיר בהמתנה:

א. שליחת פקס למספר 074-7392261

ב. שליחת מייל partner.pniya@service.partner.co.il (לקוחות עסקיים: partner.Email@service.partner.co.il)

ג. שליחת הודעה דרך האתר

ד. שליחת דואר רשום לכתובת עמל 8, פארק תעשיות אפק, תא דואר 435, ראש העין, מיקוד: 48103

ה. שיחה עם נציג דרך הצ'אט האינטרנטי של חברת פרטנר (מומלץ מאוד!)

ו. התקשרות ישירה למוקד השירות של חברת פרטנר בטלפון 054* (מומלץ)

ביטול שיר בהמתנה חברת הוט מובייל

אפשר לבטל ולהתנתק משירות מוזיקה בהמתנה / שיר בהמתנה רק דרך פנייה למוקד השירות של HOT Mobile בטלפון 1-800-800-053



ביטול שיר בהמתנה חברת רמי לוי:

בכדי לבטל את שירות שיר בהמתנה אצל רמי לוי תקשורת תצטרכו להכנס לאתר שלהם ולבצע שליחת טופס שהוא למעשה כמו חתימה על חוזה עבור חסימת שירות שיר בהמתנה למספר הטלפון שלכם. בכדי לבטל שיר המתנה אצל רמי לוי יש להכנס לקישור הבא (אנא וודאו שחוסם הפרסומות ADBLOCK לא מופעל בכדי שהקישור יעבוד כראוי) ולמלא את הפרטים: מספר חשבונית, מספר טלפון נייד, מספר תעודת זהות, 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי שאיתו אתם משלמים לרמי לוי וכמובן דואר אלקטרוני שאליו אתם מקבלים חשבוניות.