תתקדמו: מחליפים לשיר בהמתנה במקום צליל ההמתנה הישן

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

יותר ויותר אנשים מחליפים בקלות את צליל החיוג הישן בשיר בהמתנה, לפי הבחירה ולפי הסגנון שהם אוהבים.
הצטרפו לעשרות אלפי המנויים הפרטיים בישראל שהחליפו את צליל החיוג לשיר המתנה, בהתאם למצבי רוח, שיר המשדר את מה שאתם רוצים להביע כמו פוסט תקופתי וככזה שיהפוך אתכם לייחודיים ובולטים בנוף.
תהליך פשוט, מגוון וזול  – הכל על מוזיקת ההמתנה בזמן שמתקשרים אליכם.

משתחררים מהעבר: שיר בהמתנה משפר את התדמית שלכם

תארו לכם שאתם מסתובבים ברחוב בחולצה לבנה פשוטה, מרימים את מבטכם ומבינים כי כל מי שנמצא לידכם מסתובב גם הוא עם חולצה לבנה פשוטה – עד לא מזמן, זה היה המצב בכל הנוגע לצליל החיוג הישן.
צליל מונוטוני ואפור החוזר על עצמו ולא מביע דבר, היה צריך להעלם מהעולם כבר מבראשית הטלפון ולמרות זאת, במשך עשרות שנים צליל החיוג בהמתנה, ביצע מעבר מהטלפונים הנייחים לטלפונים הניידים ודבק בכל משתמשי הטלפונים בארץ ובעולם.

בשנים האחרונות חל מהפך של ממש בתחום צליל ההמתנה, מה שהיה אפשרי וזמין רק לחברות או אנשים עמידים ומקושרים, אפשרי גם היום, בתהליך פשוט וזול במיוחד.
שיר בהמתנה מספק עבור כלל חברות הסלולר עבודה לא קטנה, מנויים פרטיים רבים מבקשים להחליף את צליל החיוג המיושן למוזיקה בהמתנה המספקת זווית ייחודית לכל מנוי.
כפי שחברות משווקות עצמן באמצעות שיר בהמתנה, גם המנויים הפרטיים יכולים לשווק עצמם כפי שירצו, יבחרו מוזיקת המתנה אחרת כל תקופה, שירים מתחלפים ובלחיצת כפתור.
אם כך, אם בעבר כולם היו מסתובבים עם צליל חיוג בהמתנה "בצבע אחד", כיום תוכלו לראות עשרות אלפי מנויים "הצובעים" את צליל ההמתנה בשיר בהמתנה לפי בחירתם, ככל אופנה, בהתאם לטעמם ולשיקול דעתם.

תחרות רצינית סביב שיר בהמתנה

צליל המתנה שמתקשרים
צליל המתנה שמתקשרים

רמז נוסף להצלחתה של המוזיקה בהמתנה מגיע בדמות התחרות הכבדה בין חברות הסלולר.
חברות הסלולר בישראל מתחרות עם שיר בהמתנה מתעדכן וחדש, אפליקציה ייעודית לשיר בהמתנה, שירות שיר בהמתנה במיוחד למוזיקה שאתם אוהבים, עולמות מוזיקה לשיר בהמתנה, עולם תוכן שלם המחליף את השיר בהמתנה ועוד.

אילו חברות עוסקות בשירות השיר במתנה ויוצרות תחרות לוהטת? שירות שיר בהמתנה ללקוחות פלאפון, צליל המתנה מוזיקאלי של חברת פרטנר, עולם מוזיקת המתנה של הוט מובייל, שירות המתנה נעימה של סלקום ושירות שיר המתנה מוזיקאלי של 012.
כל חברות הסלולר הגדולות בישראל מעוניינות בכם כמנויים, אך לא פחות אתכם כמנויים בשירות שיר בהמתנה.
לצערנו ונכון להיום חברות 018 וגולן טלקום אינן מציעות את שירות החלפת צליל ההמתנה הישן.

כמה עולה המתנה מוזיקאלית?

כאשר פרץ לחיי האזרחים השירות של השיר בהמתנה, מבחר שירי ההמתנה היה דל ולא מגוון, המחירים היו בשמיים וכמות הלקוחות שבחרו להחליף את צליל ההמתנה הישן היה קטן ולא כדאי.
עם השיפור הטכנולוגי חברות הסלולר הגדולות נכנסו לתחום, הציעו מגוון רב של שירים בהמתנה, שירי המתנה מז'אנרים שונים, אפליקציות ייעודיות לבחירת שירים ותהליך פשוט להחלפת צליל ההמתנה.

יותר מכל שיפור ועדכון תחום השיר בהמתנה, ניתן לציין לחיוב את השיפור במחיר השירות, שכן בשנים האחרונות חברות הסלולר מאפשרות את השירות במחירים נוחים לכל כיס: עלות השירות לשיר בהמתנה נעה בין 6-11 ש"ח בחודש, מחיר ממוצע עבור הורדת שיר המתנה חדש הינו כ – 5 ש"ח להורדה אחת וכן ישנן חברות המציעות חבילת הורדת שירים ללא הגבלה במחירים הנעים בין 10-16 ש"ח לחודש.
כאשר ההורדה פשוטה, המחיר סביר ונמצא כל הזמן במגמת ירידה, אין פלא שרבים בוחרים להחליף את צליל ההמתנה העתיק לשיר המתנה חדיש ומרענן.