שיר בהמתנה לועזית או עברית? מה הרוב בוחרים ומדוע?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

חלק בלתי מבוטל ממשתמשי הסלולר הפרטי והעסקי מחפשים להחליף את צליל ההמתנה הפשוט בשירים אהובים.עידן השיר בהמתנה הוליד התלבטות הנפוצה בקרב המשתמשים: איזה שיר המתנה לבחור? מוזיקה בהמתנה בעברית? אולי שיר בלועזית? כדי לענות על השאלה חשוב לבחון את הצרכים שלכם, חלקכם ודאי היה מעוניין לדעת איזה שיר המתנה נעימה הרוב בוחרים ומדוע.

שיר בהמתנה שינה את עולם הסלולר

שיר ההמתנה הוא לא דבר חדש, את צליל ההמתנה המתחלף אנחנו שומעים כבר משנות ה – 90, כאשר חברות עסקיות רבות שילבו מוזיקה בזמן ההמתנה אל נציג השירות, בעוד שהחברות והעסקים נפרדו מצליל ההמתנה הישן, המשתמשים הפרטיים נשארו מאחור והמתינו לרגע שיאפשר להם לשנות את צליל ההמתנה.

לשמחתנו, זה כבר העשור השני שהלקוחות הפרטיים נהנים מאפשרות להחליף את ההמתנה הישנה עם צלילים ומוזיקת המתנה מסוגים שונים.
שירות שיר במתנה זמין כמעט בכל חברות הסלולר במחירים סמליים ונוחים, עם שליטה בשוק המוזיקה בהמתנה מתחרים בעיקר בקרב פלאפון, פרטנר, סלקום והוט מובייל.
עם האפשרויות הזמינות והנוחות לכל לקוחות הסלולר, התפתחה עם השנים סוגיה נפוצה בקרב מצבי שפע ומגוון, כאשר משתמשים רבים מתלבטים איזה שיר המתנה לבחור, התלבטות שלוקחת לעיתים זמן רב.

לפי הצורך האישי: אפשרויות מוזיקה בהמתנה לפלאפון

איזה שיר המתנה לבחור
איזה שיר המתנה לבחור

שירות שיר בהמתנה מאפשר מגוון שירים גדול ואופציות טכנולוגיות מתקדמות.
אחד המאפיינים הבולטים ביותר בשירות שיר בהמתנה הוא מבחר השירים הגדול, מבחר זה מחולק לקטגוריות רבות בקרב מרבית חברות הסלולר: שיר בהמתנה ים תיכוני, לועזי, פופ ישראלי, רוק ישראלי, מוזיקה לועזית שנות השמונים והתשעים, קלאסיקות, אלקטרונית, שירי אהבה, האמנים החמים, מוזיקה בהמתנה מצחיקה, מוזיקה יהודית מסורתית, חסידית, קולנוע ותוכניות טלוויזיה, מוזיקה ברוסית, מוזיקה בערבית וסידור לפי שם.

כשיישנם כל כך הרבה קטגוריות ומאות אפשרויות בחירה, הבחירה בהחלט קשה.
לצורך קבלת החלטה עליכם לחשוב על הצרכים האישיים שלכם, במידה ואתם לקוחות פרטיים ייתכן ומוזיקה בהמתנה יכולה להתאים בהתאם למצבי הרוח, לאישיות שלכם ומן הסתם להעדפה המוזיקאלית שלכם.
במידה ואתם לקוחות עסקיים, ייתכן ומוזיקת המתנה רגועה יכולה להתאים להמתנה לשירות לקוחות ומוזיקה הכוללת קצב תתאים להמתנה למוקד מכירות.
פתרון נוסף הוא לברר על שירות מחסן שירים בהמתנה או הורדת שירים ללא הגבלה, בתוספת תשלום ייתכן ותוכלו להקל באופן משמעותי על בחירת השיר בהמתנה ולהוריד שירים בהמתנה ללא הגבלה ובחינם.

איזה שירים פופולאריים במוזיקה בהמתנה

אם להודות על האמת, מרבית משתמשי הסלולר יתקשו להגיע להחלטה.
לשם כך, חברות הסלולר מסדרות לכם את השירים הנפוצים בהתאם לכמות ההורדות, סידור הקטגוריות לפי הורדות השירים, סידור הקטגוריות לפי רמת החיפוש בגוגל וייתכן גם שירים ואמנים מקודמים בהתאם להסכם עם חברת הסלולר.
כיצד יופיעו לכם רשימת השירים שלא במסגרת רשימת הז'אנרים?
בשירות שיר בהמתנה של חברת פלאפון, תוכלו לסנן ולמיין את השירים בהתאם לקטגוריות: כללי, פופולריות ושם אמן.
תחת צליל בהמתנה של פרטנר תחשפו לרשימה מפולחת בהתאם לקטגוריות: להיטים חמים, חדשים ומומלצים.
במסגרת מוזיקה בהמתנה של הוט מובייל תוצג לכם רשימה המסודרת לפי הקטגוריות: הכי חדשים,  האומנים הכי נפוצים, להיטים בינלאומיים ומענה קולי.

אם כך, אילו שירים ואמנים הכי מובילים בשירותי השיר בהמתנה לפלאפון הנייד?
אתרי חברות הסלולר יחשבו לכם את הפופולריות בהתאם לכמות ההורדה (או לפי הסכם עם האומן), את עולם השיר בהמתנה כובשת המוזיקה הים תיכונית (מוזיקה מזרחית), שירים ישראלים שקטים ומרגשים והלהיטים הבינלאומיים בלועזית.
הזמרים המובילים בכמות ההורדות השיר בהמתנה: איל גולן, ישי ריבו, משה פרץ, נתן גושן, עומר אדם, שרית אביטן, עדן חסון ואיתי לוי.
למרות היתרון הבולט לזמר הים-תיכוני, תוכלו ליהנות ממאות אפשרויות בקטגוריות נוספות ולבחור את השיר המתאים ביותר עבורכם.