צלצלו אליך ולא שמעו צליל המתנה עסקי? הפסדת לקוח "חם"

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

למרות הביקוש הגובר לשיר בהמתנה, מוזיקת המתנה לעסקים ומנויי סלולר פרטיים – ישנם עדיין עסקים שמפסידים לקוחות רק מהעובדה שוויתרו על שירות המתנה במחיר סמלי המתאים לכל עסק. כדי לשפר את השירות ושימור הלקוחות עבור כל עסק וחברה, לשפר את השיווק בעסקים וחברות ואפילו לקדם מכירת מוצרים ושירותים שונים, עליכם למהר להצטרף לשירותי שיר בהמתנה לעסקים.

מוזיקה בהמתנה לעסק? אתם חייבים להיות שם!

כל עסק קטן ועד החברה הכי גדולה יודעים את הבסיס העסקי: צריך לעשות הכל כדי לא להפסיד לקוחות ויש לפעול כדי להשיג לקוחות חדשים – מסתבר שלמרות שקיימת אופציה נפוצה כדי לשמר את הבסיס העסקי, ישנם עדיין עסקים שטרם הצטרפו לשירותי שיר בהמתנה לעסק של מרבית חברות הסלולר בישראל.

שיר בהמתנה לטלפון העסקי נשמע פשוט אך ההיתרונות העסקיים לצליל ההמתנה יכולים לשפר לכם את התוצאות העסקיות, באמצעות שיר המתנה פשוט לבחירתכם, תוכלו להשאיר את הלקוח "חם" עד לשיחה עם נציג/עובד מכירות מטעמכם ולהגדיל את אחוזי סיכויי המכירה.
מוזיקת המתנה מרגיעה או מעניינת יכולה להשכיח את זמן ההמתנה עד למענה, יכולה לעודד תחושות ורגשות המובילים לקנייה ובכך השירות לעסק או החברה שלכם עשויים להשתפר באופן ניכר.
בעידן הדיגיטלי המתקדם במהירות, נראה מוזר שעסק בוחר להישאר עם צליל ההמתנה הישן, כזה החוזר על עצמו ומעורר כעסים ועצבים רבים וחשוב מכך, צליל ההמתנה הישן לא תורם לכם דבר מהבחינה העסקית-שיווקית.

מחירים ואפשרויות שיר בהמתנה – מיתוג קולי

shutterstock 1551844622 - צלצלו אליך ולא שמעו צליל המתנה עסקי? הפסדת לקוח "חם"
שיר המתנה לעסק

מרבית החברות בישראל מאפשרות שיר בהמתנה, השחקניות הגדולות כבר שם: שיר בהמתנה של פלאפון, צליל המתנה מוזיקאלי של פרטנר, מוזיקה בהמתנה של הוט מובייל והמתנה נעימה בשיר ההמתנה של סלקום, צליל המתנה מוזיקאלי של 012 ושירות שיר בהמתנה של רמי לוי.
כל אחת מהחברות מציעות לעסקים (ומנויים פרטיים) מגוון רחב מאוד של שירים בהמתנה לפלאפון ואתם יכולים לבחור את השיר המתאים לכם, שיר מתחליף ולשלם אף על מחסן שירים בהמתנה.
שירות השיר בהמתנה נוח להצטרפות וניתוק בכל חברות הסלולר, המחירים עבור הורדת שיר אחד יכולים להתחיל מ 5.5 ₪ לשיר ועד 11 ₪ לשיר (בהתאם לחברת הסלולר), חבילת הורדת שירים תנוע במחיר של 9-16 ₪ לתשלום חודשי.

קריין בהמתנה: שדרוג שיר בהמתנה לעסקים עם קריינות צליל המתנה שמתקשרים אליכם לעסק

אם ברור לכם שכל עסק חייב ויכול להרשות לעצמו שיר בהמתנה לפלאפון העסקי, כזה הכולל יתרונות שירותיים ושיווקיים רבים – עתה תוכלו לחשוב בגדול ולשדרג את שירות השיר בהמתנה לקריין אישי בהמתנה לעסק בשילוב מוזיקת פתיחה שמתקשרים אליכם לעסק.
עסקים וחברות רבות המעוניינות לשדרג את יכולות השיווק וקידום מוצרים ושירותים, ישדרגו לקריין או קריינית מקצועיים המקליטים מסרים לעסקים וחברות.
יחד עם הקריינות ניתן לשלב מוזיקת רקע ולקבל את מקסימום ההיתרונות בהמתנה לעסק שלכם, את קובץ הקריינות ניתן להעביר לחברת הסלולר לשילוב כשיר המתנה או לשלב במסגרת נתב לעסק.

לקוח מתקשר הוא עולם ומלואו עבור כל עסק וחברה, בכל גודל ובכל ענף, ההמתנה לשיחה יכולה להיות הפוטנציאל שלכם להשיג את המתחרים ולשפר מדדים עסקיים רבים.
במחירים נוחים לכל כיס עסקי, שיר בהמתנה לעסק או מה שנקרא "פאנטון עסקי" יכול לספק לכם מוזיקת המתנה מרגיעה או מעודדת קנייה לבחירתכם ועד לרמת קריין אישי בהמתנה לשיחה במיוחד עבור העסק שלכם.
אל תישארו מאחור ואל תפסידו לקוחות – הצטרפו לשירות שיר בהמתנה.

נגישות