למי כדאי להוסיף שיר בהמתנה לפלאפון שלו?

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

שיר בהמתנה לטלפון הנייד כאן כבר מספר רב של שנים, עם התחזקות התופעה המחליפה את צליל ההמתנה הקבוע הישן – שיר בהמתנה כאן כדי להישאר. למי כדאי להצטרף לשירות שיר בהמתנה? וכיצד משקיעות מרבית חברות הסלולר בשיר בהמתנה עם שירים מתעדכנים, קטיגוריות רבות המתאימות לכל המגזרים והגילאים, מחסן שירים ועוד. שיר בהמתנה ללקוחות כל החברות לא תמיד מתאפשר כי יש חברות סלולר שעדיין לא מאפשרות להשמיע צליל בהמתנה שמתקשרים ולכן רק חברות בודדות בארץ מציעות את השירות, אך אנו בטוחים שזה עניין של זמן עד שכל חברות הסלולר בישראל יציעו שירות של שיר בהמתנה.

שיר בהמתנה ללקוחות פרטיים

בואו נודה על האמת, הצליל הישן והקבוע בזמן צלצול אליכם או לכל אדם אחר הוא מיושן, מעצבן והיה צריך להיות מוחלף ביום שבו הגיח לראשונה.
לשמחתנו כבר שנים רבות חברות הסלולר מאפשרות לבעלי הטלפונים להחליף את צלצול ההמתנה, למוזיקה בהמתנה עם שירי המתנה טלפוניים מתחלפים ומתעדכנים.

אם בעבר רק לאנשים האמידים כלכלית הייתה מוזיקה בהמתנה וללא מגוון מספק של בחירת שירים, כיום מרבית חברות הסלולר מאפשרות מגוון עצום של שירים בהמתנה, הלהיטים הכי גדולים, השירים העכשוויים הנפוצים, האמנים הגדולים, קטגוריות שונות הכוללות מוזיקה שקטה, קלאסית, רועשת או ישנה.
מרבית חברות הסלולר מאפשרות בחירה בין קטגוריות רבות, כך שמלבד הז'אנר, קיימת גם התאמה למגזרים ולמעשה כל אדם פרטי מכל מגזר (חילוניים/דתיים/דוברי ערבית) יכול להתאים את השיר המתאים לו ביותר.
את השיר בהמתנה תוכלו להתאים לפי מצב הרוח שלכם, בהתאם לתקופה או לכל רצון וצורך אישי שלכם.

שיר בהמתנה לעסקים וחברות

שיר בהמתנה ללקוחות כל החברות
שיר בהמתנה ללקוחות כל החברות

במקרה ואתם בעלי עסקים, ייתכן והצורך שלכם בשיר בהמתנה הוא גדול אפילו מהרצון לגיוון ושינוי אצל הלקוחות הפרטיים.
בשלב הראשון תוכלו לבחור בשיר בהמתנה עבור מספר טלפון בודד ולשלם בהתאם לכמות המספרים בהם אתם משתמשים בשיר בהמתנה, אם מדובר על כמות מספרים גדולה, ייתכן וחברת הסלולר תציע לכם הנחה על שירות זה או שאתם תוכלו לכווץ את המחיר הסופי.
אם לקוח פרטי מתאים את השירים בהתאם לצרכים והרצונות האישיים שלו, אתם תוכלו לבחור את השיר בהמתנה לטלפון העסקי שלכם בהתאם לאינטרסים העסקיים שלכם והחלטות השיווקיות שלכם.
כך למשל, בבחירת שיר מסוים תוכלו להחליט כי רכישת חבילת שירים ללא הגבלה היא האפשרות המתאימה עבורכם (חבילה נפוצה בחלק מחברות הסלולר), חבילה זו תאפשר לכם להחליט לשנות את השירים בהתאם ללהיטים של התקופה, מוזיקה מרגיעה מתחלפת על ידכם או באופן אוטומטי והחלטות רבות נוספות אחרות.

נראה כי הצורך הבסיסי כיום לכל עסק הוא שיר בהמתנה, מהעסק הכי קטן ועד לתאגיד הכי גדול.
את השירות השיר בהמתנה ניתן להרחיב עד לרמת נתב שלם עם קריין אישי משלכם.
מדובר על אפשרות קצת יותר יקרה, אך משתלמת ונחוצה לעסקים רבים, חברות בינוניות וכמובן ארגונים גדולים ומסודרים.
את מערכת הנתב ניתן לרכוש דרך ספקים שונים, לשלב בה מוזיקה בזמן המתנת אמת וניתן אף לשלם בנוסף על קריין מקצועי ליצירת מערך שירותי-שיווקי באיכות גבוהה.

מחירים ואפשרויות לשיר בהמתנה

מסקירה על לקוחות פרטיים ועסקיים ניתן להגיד ששיר בהמתנה מתאים לכל דורש, כאשר ניתן להתאים את השיר המדויק בהתאם לטעם האישי שלכם, מצב הרוח, רוח התקופה או אם אתם בעלי עסקים לצרכים העסקיים שלכם.
כיום למעט חברות הסלולר 018 וגולן טלקום, כל חברות הסלולר מציעות את שירות השיר בהמתנה, כאשר פלאפון והוט מובייל הן החברות המובילות במגוון ובאיכות השירות של השיר בהמתנה.
המחיר הממוצע עבור שירות השיר בהמתנה הוא כ – 9 ₪ לחודש, עלות הורדת שיר המתנה אחד ממוצעת היא 8.5 ₪ וחבילת שירים ללא הגבלה הקיימת בחלק מחברות הסלולר מתומחרת ב – 12.5 ₪ בממוצע בין כלל חברות הסלולר.
במחיר המתאים לכל אדם פרטי או עסק, עם אפשרויות היכולות לשפר את המיצוב העצמי שלכם כלקוחות טלפון פרטיים או האינטרסים העסקיים-שיווקיים שלכם כלקוחות עסקיים – מגמת צריכת שירות השיר בהמתנה רק נמצאת בעלייה.