שיר בהמתנה עם הקלטת קול: מתאים במיוחד ללקוחות עסקיים

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

צליל ההמתנה הישן הוא לכל הפחות מונוטוני ומעצבן, בעזרת שיר בהמתנה בקולכם תוכלו לגוון את צליל ההמתנה באופן ייחודי ומקורי, לשפר את המיצוב העצמי שלכם ואם אתם עסק אף לשפר את התוצאות העסקיות שלכם.
הקלטת קולכם לצליל ההמתנה: כיצד זה מסייע לעסקים ואנשים פרטיים? המדריך השלם למי שמאס בצליל חיוג הישן.

הקול שלכם בהמתנה: אולפן הקלטות ועריכה מקצועית ישדרגו אתכם

קראתם את הכותרת נכון, אם אתם עסק או אדם פרטי ומעוניינים להחליף את הצליל חיוג הישן בקולכם – אתם עומדים להגיע להקלטה מהירה וקלה באולפן הקלטות מקצועי בלווי מפיק מוזיקלי וציוד סאונד מתקדם, לעבור עריכת קול והוספת אפקטים ומוזיקת רקע ולבסוף לקבל קובץ מוגמר שאותו תעבירו לחברת הסלולר.
שיר בהמתנה פשוט יכול להתאים לאנשים פרטיים ועסקים רבים בארץ, אך שיר בלבד נחשב לדבר הבסיסי וממצב את עצמכם כמעודכנים וחדשניים אך לא מאוד מקוריים וייחודיים.
הקלטת קולכם למוזיקה בהמתנה מאפשרת לכם להבטיח מקוריות בכל פעם מחדש, ממצבת אתכם כמקוריים, עדכניים וחדשניים – אם ברצונכם להעביר מסר כלשהו? רק הקלטה מקצועית בקולכם תעשה את העבודה.

כיצד זה עובד? המבקשים להקליט את קולכם לצליל ההמתנה, קובעים יום ושעה ב"אולפני לי-רון", אולפני המומחים בהקלטות בנישות רבות (כדוגמת הקלטת צליל המתנה בקריינות).
בכניסה לאולפן ההקלטות ילווה אתכם מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון ויפיק עבורכם את צליל ההמתנה החדש בקולכם.
בכניסה לאולפן ההקלטות תוכלו להתרשם מציוד הקלטה וסאונד מקצועיים ומתקדמים וכן בידוד אקוסטי איכותי.
המפיק המוזיקלי יבצע אתכם את כל החזרות המתבקשות, יבצע עריכת סאונד בתוכנות מתקדמות, יוסיף אפקטים לשיפור קולכם וכן יוסיף מוזיקת רקע מתאימה שתסגור את תהליך הפקת מוזיקה בהמתנה ובקולכם שלכם.
בגמר התהליך תקבלו קובץ עם הקלטת סאונד ברמה גבוהה מאוד, את הקובץ שקיבלתם מעבירים לחברת הסלולר המטמיעה את ההקלטה תחת המספר שלכם ומחליפה את צליל החיוג המיושן (יש לברר מול חברות הסלולר לגבי תהליך העברת הקובץ).

הקלטת קולכם בהמתנה מתאימה במיוחד לעסקים

שיר המתנה לעסק
שיר המתנה לעסק

למרות שגם אנשים פרטיים יוכלו לבצע זאת ורק בשביל הכיף והחדשנות, עסקים רבים בארץ למעשה חייבים את השירות הזה כדי לספק שירות נעים יותר, לשווק ולקדם מוצרים וכן למצב עצמם כחדשניים ומעניינים.
למרות שניתן לשלב את ההקלטות השונות תחת נתב, במרבית העסקים אין צורך בנתב ולחלק הגדול של העסקים בישראל אין מחלקות רבות שאליהן צריך להמתין ולכן הבסיס לכל הוא הקלטת הקול לבחירתכם לעסק שלכם.
הקלטת הקול שלכם בהמתנה לעסק, תשפר את שירות הלקוחות, תרגיע את הלקוחות בזמן ההמתנה למענה, תשפר את השיווק והמיצוב של העסק, תפחית נטישת לקוחות וכן תאפשר לכם לקדם מכירות באמצעות הודעה על מוצרים ושירותים חדשים.

שיר בהמתנה בשיטת "עשה זאת בעצמך"

שאלת הקריינות בהמתנה לעסק היא שאלה נפוצה ועליכם לבחור טרם ההקלטה באולפן ההקלטות את הקול הנכון לעסק שלכם, מכוון ואת הקול ניתן לערוך ולשפר השאלה היא לא "למי יש את הקול הטוב ביותר" אלא "מי הכי מתאים לייצג את הקול של העסק שלי".
המלצתנו החמה היא להתייעץ ולבחון את הצרכים והמיצוב של העסק שלכם, חלק מהעסקים סובבים את בעל העסק וייתכן ובעל העסק יבקש הוא בעצמו להקליט בקולו את ההמתנה, חלק מבעלי העסקים יבחרו עובד בחברה לביצוע המשימה והחלק הנוסף יכניסו את היד לכיס קצת יותר וישלמו לקריין מקצועי לבצע את העבודה.
בהקלטת קריינות קול להמתנה לעסק, תוכלו לבחור בסוגים שונים (המצריכים השקעה שונה), הקלטת הקול עם המוזיקה בלבד או אף לשדרג ולבנות ג'ינגל שלם לעסק.

כמה זה עולה לי?

לאחר שהבנו ששירות הקלטת קול בהמתנה הוא חובה לעסק המבקש להתקדם בזמן, בשיווק, בשירות ובמכירות -חשוב שתכירו את המחירים.
המחירים לשירות זה מטעם חברת הסלולר נעים בטווח מחירים של 5-11 ש"ח לחודש (ייתכן ויגבו מכם מחיר מסוים על שירות הטמעת הקובץ), בנוסף תוכלו לברר ב"אולפני לי-רון" לגבי המחירים הסבירים להקלטת קולכם בהוספת מוזיקה באולפן הקלטות (המחיר תלוי בצרכים ובדרישות שלכם).
בנוסף, אם בחרתכם קריין מקצועי תצטרכו להיפרד מכמה מאות שקלים נוספים וזה בהתאם לניסיון של הקריין. המחיר הכולל לסך כל התהליך לא אמור להרתיע אתכם מלשפר את עצמכם, העסק שלכם והמטרות שאתם מבקשים להציב לעצמכם.

התקדמו עוד היום להקלטת שיר בהמתנה עם הקלטת קולכם ותתנו ללקוחות שלכם לשמוע את הקול שלכם, רגע לפניי שאתם עונים!