בעל עסק וללא מוזיקת שיר המתנה? אתה מפסיד כסף!

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

מוזיקה בהמתנה, שיר או צליל בהמתנה ואף קריינות בהמתנה יקפיצו את התדמית של העסק שלכם.
שיר בהמתנה מתאים לכל עסק ובכל ענף וניתן להתאימו בצורה אישית ובהתאם לצרכים ולסוג העסק. שיר בהמתנה הוא כלי שיווקי המשפר תדמית וחווית הלקוח, כלי רענון ההמתנה וקבלת הלקוח הוא החדשות הרעות עבור בעלי העסקים הבוחרים בצליל החיוג הישן.

עוד משנות ה90

כבר משנות ה90 חברות גדולות החלו להשתמש בנתב מתקדם הכולל שירים וצלילים בהמתנה, עם השנים צלילי ההמתנה הפכו להיות כלים שיווקיים המעבירים את זמן בנעימות ההמתנה לקבלת שירות, הממצבים את התדמית של העסק כרציני וחוויתי.
מומחי שיווק רבים יעידו כי כבר מספר רב של שנים השיר בהמתנה אינו תמים כלל ואינו משמש רק להנעמת זמנם של הלקוחות אלא גם כלי קידום מכירות יעיל במיוחד.

עם התקנה פשוטה ביותר, כזו שאינה דורשת כל התקנה מיוחדת (כיום רוב החברות משתמשות באפליקציה מיוחדת המשמשת את מזמין שירות המוזיקה בהמתנה), מאפשרת לבעלי העסקים להחליף את השירים בהמתנה בהתאם לצריכים והעדפות של בעלי העסקים וליהנות משלל ההיתרונות שהמוזיקה בהמתנה מציעה.

בהשקעה קטנה: שירותיות, שיווק וקידום מכירות

חברות הסלולר בישראל כבר הבינו את הפוטנציאל העסקי ואת הביקוש הרב לשיר בהמתנה, ההיצע מסופק כבר מספר רב של שנים ובכל חברות: סלקום, הוט מובייל, פלאפון, פרטנר, גולן טלקום, 012 ו018.

שיר בהמתנה לטלפון שמתקשרים אליי
שיר בהמתנה לטלפון שמתקשרים אליי

הביקוש לקידום העסק לא מסתיים אף פעם, שיר בהמתנה מצליח לספק חוויות שירות נעימה בזמן המתנה לנציג שירות/הגורם הרלוונטי בעסק, מרגיע את הלקוח בהמתנות ארוכות, מעודד את הלקוח לפעולה וכן מאפשר לקדם מוצרים ושירותים של העסק תוך כדי המוזיקה באמצעים שונים כדוגמת קריינות אישית של גורם מהחברה או אף קריין אישי מקצועי.
ההתאמה האישית היא המומלצת ביותר ואם שירות המוזיקה בהמתנה עולה כמספר שקלים בודדים, הקריינות האישית (כזו המוקלטת בקריינות מקצועית) יכולה להעמיס במקצת על התקציב השיווקי ודורשת מספר צעדים וגורמים נוספים.
בנוסף להתאמות השונות, ניתן לבחור שירים משתנים לטלפונים שונים, שירים מתחלפים בהתאם לשעות היום או אף שירים מתחלפים אקראית המתאימים לשיפור חווית ההמתנה ללקוחות חוזרים.
שיר בהמתנה או שיר וקריינות בהתאמה אישית, יספקו לכל אחד ברמתו תדמית שירותית משופרת, אמינות גבוהה, תחושת השקעה ושיפור היוקרה של החברה.

חשוב להדגיש כי למרות שהשיר בהמתנה כולל יתרונות שיווקים רבים, לקוחות מסוימים יוכלו שלא להתחבר לצלילי ההמתנה ולא יתחברו לבחירתכם.
לשם כך, רצוי לבחור שירים המדברים לקהל כמה שיותר רחב, מומלץ שלא לבחור בשירים מונוטוניים החוזרים בקצב החוזר על עצמו, אפקט הלופ של צליל החיוג הישן הוא הסיבה שבגללה בחרתם לעבור לשיר בהמתנה מלכתחילה.

מה יש לכם להפסיד?

בעלי חברות ומנהלי שיווק של חברות רבות הבינו כבר לפני שנים כי אין מה להפסיד, תמיד ניתן לשנות גישה, השירים בהמתנה הם בהתאם להחלטת המזמין ומי שלא משתמש בשירותי ההמתנה האלו מפסיד את כל ההיתרונות ולמעשה מפסיד כסף.
המחירים לשיר בהמתנה זולים מאוד ונעים בין 5-10 ש"ח לחודש ועל כל הורדת שיר נשלם במחירים הנעים בין 5-6 ש"ח להורדה או בתשלום הורדה ללא הגבלה הנע בין 12-15 ש"ח.
המחיר לשיר בהמתנה מצחיק, שווה את ההשקעה ואף משאיר לכם את האפשרות לחשוב על שדרוג לקריינות מקצועית באם תרצו.

למרות שלרוב ביטול אינו נראה באופק, אם בחרתם לבטל את השירות, הניתוק מתבצע בדרכים שונות בחברות השונות אך מדובר בתהליך פשוט כמעט כמו תהליך ההתחברות.
עשו לעסק שלכם טובה, פנו לחברת הסלולר ורכשו שיר המתנה.