אפליקציית "שיר בהמתנה" של חברת פלאפון

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

סקירת אפליקציית "שיר בהמתנה" של חברת פלאפון להורדה דרך גוגל פליי (Google Play) או אפל סטור (Apple Store)

אפליקציית "שיר בהמתנה" ללקוחות פלאפון מסייעת לכם לבחור את השיר בהמתנה כשאנשים מתקשרים אליכם. כבר מספר שנים שחברת פלאפון תופסת את הנתח המשמעותי ביותר של השיר בהמתנה, באמצעות האתר והאפליקציה השאלה: "איך שמים צלצול המתנה בפלאפון?", הפכה להיות פשוטה ביותר כשחברת פלאפון מאפשרת לכם לבחור את השיר האהוב עליכם, בכל הקטגוריות ובכל הצורות. מה מאפשרת אפליקציית "שיר במתנה" של חברת פלאפון? האם היא נוחה לשימוש? מה חשבו המשתמשים על האפליקציה של חברת פלאפון? וכמה עולה שירות מוזיקה בהמתנה של חברת פלאפון?

ללא ספק – חברת פלאפון מובילה בשירות שיר בהמתנה

חברת פלאפון הבינה כבר לפני שנים רבות מה שחלק גדול מחברות הסלולר הבינו רק לאחרונה (ישנן עדיין חברות שלא מספקות שיר בהמתנה ללקוחות שלהם) – שירות שיר בהמתנה מושך לקוחות רבים המבקשים לבדל עצמם מאחרים, כמו כל פריט אופנה או כיסוי לטלפון.
אם תחפשו על שירות שיר בהמתנה, תוכלו להיחשף להיצע הגדול בפורטל השירים להמתנה בטלפון מטעם חברת פלאפון, עם כל המידע המלא אודות השירות, השירים העדכניים ביותר ועשרות קטגוריות לבחירה.
למרות האתר המאפשר הורדה נוחה ומהווה יתרון ברור על שאר חברות הסלולר, בחברת פלאפון בחרו לקחת את שירות שיר בהמתנה לרמה אחרת ולהציע אפליקציית שיר בהמתנה ללקוחות פלאפון בלבד.

מה מאפשרת אפליקציית "שיר בהמתנה" של חברת פלאפון?

כדי להתאים עצמם לקהל הצעיר ולאפשר מנגנון נוח ויעיל עבור הלקוחות, חברת פלאפון השיקה את האפליקציה שמאפשרת ללקוחות שלה להנעים את זמן ההמתנה לשיחה ולהפוך להיות ייחודיים בכל שיחה מחדש.

אפליקציית "שיר בהמתנה" של פלאפון כוללת מגוון רחב של אפשרויות: בין היתר ניתן לבחור שיר בהמתנה ממספר רב של קטגוריות, לבחור שיר מתחלף בכל שיחה ( עד 5 שירים מתחלפים, החילוף יבוצע באופן אקראי), שיר בהמתנה לפי שעה ביום המאפשר לכם לבחור שיר בהתאם למצבי הרוח שלכם ביום, בחירת שיר בהמתנה לפי איש קשר המאפשרת לכם לבחור שיר עבור מספרי טלפון שונים שאתם מזינים ולחזק את הקשר בינכם לבין איש הקשר, ניהול מחסן השירים ומידע רלוונטי אודות שירות שיר בהמתנה.
האפליקציה מעוצבת בצורה נוחה, מתאימה עצמה לצבעי החברה בממשק נוח לבחירה והבנה המחולק לנושאים: שיר המתנה מתחלף, שיר לפי שעה, שיר המתנה לפי אנשים ודף הבית.

העם אמר את דברו: כשלים ובעיות באפליקציה של חברת פלאפון

שיר בהמתנה אפליקציה פלאפון
שיר בהמתנה אפליקציה פלאפון

למרות ההשקעה הרבה שחברת פלאפון השקיעה באפליקציית שיר במתנה, נראה שלא הכל ורוד בממלכה הכחולה.
אם לא דיי בהסכם פשרה בתביעה הייצוגית שחייבה את פלאפון לשלם למעלה מחצי מיליון שקל, עקב פרסום פרסומת שיווקית לשירות שיר בהמתנה בזמן ההמתנה לשיחת הפלאפון – עתה מגיעה הצרה החדשה, ביקורות המשתמשים על שירות השיר בהמתנה.

אחת הבעיות הגדולות באפליקציות נישה כדוגמת אפליקציית שיר בהמתנה של חברת פלאפון היא תחזוק האפליקציה ותיקון הבאגים המתגלים מפעם לפעם, כמעט 3,800 דירוגים בחנות האפליקציות של גוגל העניקו את הציון הנמוך יחסית של 3.3 מתוך 5 (נכון לפברואר 2020).
מדוע אפליקציית השיר בהמתנה של פלאפון דורגה בציון נמוך? חלק מהמשתמשים דיווחו על  כך שלא ניתן להיכנס לאפליקציה, דרישות מוגזמות עבור גישה לאפליקציות רבות במכשיר, קריסה/קראש של האפליקציה ותקלות רבות נוספות הדורשות תיקון ועדכון אפליקציה.
בהתאם לדירוגים ותגובות משנת 2014-2015 נראה שהאפליקציה עבדה בצורה סבירה בתחילה, אך בשנים האחרונות חלה עלייה בכמות התלונות שנכון ליום כתיבת המאמר, אינן זכו לתשובה בחנות האפליקציות מטעם החברה.

כמה עולה שירות "שיר בהמתנה" של חברת פלאפון?

כדי להוסיף שיר בהמתנה למספר שלכם, כל שתצטרכו לעשות זה להקיש את מספר הטלפון שלכם (באתר או באפליקציה של פלאפון), לקבל קוד אימות ב SMS  ולאשר הצטרפות לשירות השיר בהמתנה.
נכון לפברואר 2020, בעבור שירות שיר בהמתנה תשלמו כ – 5.9 ₪, עבור הורדת שיר בהמתנה תשלמו 1.9 ₪.