איך שמים שיר בהמתנה בחינם או בתשלום – המדריך המלא

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

עולם שיר בהמתנה גדל מיום ליום עם מוזיקה עכשווית, לועזית, מוזיקה ישנה ומוזיקה בהמתנה בשפות שונות. מוזיקה בהמתנה מאפשרת לכם להציג בפני המתקשרים את האישיות הפרטית או העסקית שלכם (תלוי בסוג המנוי). קראו את המדריך המלא לצליל ההמתנה עם האפשרויות השונות, המחירים ואיך אפשר להוריד שיר המתנה בחינם.

למי מתאים שיר בהמתנה?

שיר בהמתנה יכול להתאים לכל אדם ובכל גיל מכוון וכולנו רוצים להציג את עצמנו בצורה שונה מאחרים, שינוי צליל ההמתנה לשיחה למוזיקה בהמתנה הוא הזדמנות מעולה לשנות, לחדש ולהתבדל מאחרים.
בידול ומיצוב אישי חשובים לא רק לאנשים פרטיים אלא גם לעסקים, הביקוש הגבוה לשיר בהמתנה הגיע לפני מספר שנים גם למגזר העסקי ובחירת שירי המתנה נכונים ואף יותר מכך (לדוגמה: קריינות עם שיר בהמתנה) יכולים להיות שווים הרבה כסף.
בחירת שיר המתנה תלויה בכם, אתם מחליטים אם אתם מעוניינים בשירים מתחלפים, שירים לפי אנשי קשר (שירות הקיים בחברת פלאפון) ושירים לפי קטגוריות: שיר המתנה ים תיכוני, פופ, לועזית, קלאסית, מוזיקה בערבית ועוד.

לא כולן במשחק: אילו חברות סלולר עובדות עם שיר בהמתנה?

shutterstock 1551616517 300x200 - איך שמים שיר בהמתנה בחינם או בתשלום – המדריך המלא
צליל המתנה לעסקים

חברות הסלולר הגדולות מוכיחות את עצמן, השחקנית המובילה בשירות שיר בהמתנה היא חברת פלאפון עם אפליקציה ואתר מתקדמים המאפשרים לכם מגוון רחב של אפשרויות.
שירות מוזיקה בהמתנה של הוט מובייל מאפשר לכם לבחור מבין מגוון גדול של קטגוריות ושירים בהמתנה, חברת סלקום משקיעה במספר רב של שירים בהמתנה נעימה עם מספר קטן יחסית של קטגוריות, 012 מאפשרת גישה לשירות דרך האפליקציה 012funtone או בחיוג למוקד *914, חברת פרטנר מאפשרת את השירות ובחירה מסוימת אך ההיצע נראה מוזנח ולא מושקע וחברת רמי לוי מאפשרת חתימה על חוזה שיר בהמתנה ללא מידע מקדים ואפשרויות בחירה ברורות טרם התשלום.
נכון למאי 2020, אם אתם מנויים בחברות הסלולר גולן טלקום ו – 018, לא תקבלו את שירות הורדת שירי המתנה למספר הטלפון הנייד שלכם.

כמה עולה שירות שיר בהמתנה?

מחירי שיר בהמתנה משתנים מחברה לחברה, חלק מחברות הסלולר יספקו לכם מחירי ברורים לכל שירות, מחיר עלות חודשית לשירות שיר בהמתנה משתנה מחברה לחברה, לדוגמה: חברת פלאפון – 5.9 ₪ , הוט מובייל – 8 ₪ , סלקום – החל מ 10 ₪ לחודש ורמי לוי – 9.9 ₪.
עלות הורדת שיר נעה בין 1.9 ₪ להורדה במחירים הזולים ויכולה לטפס במספר שקלים בודדים נוספים בין חברה לחברה.
כמו כן, מומלץ לברר עם חברת הסלולר שלכם על שירות הורדת שירים ללא הגבלה, אם אתם מתכוונים להחליף שירים בתדירות גבוהה ייתכן ומומלץ לכם לרכוש את השירות ללא ההגבלה.

איך להוריד שיר המתנה חינם? קבלו את הטריק שלנו!

טרם ההסבר על השיטה ניתן לכם ספוילר קצר, חברת הסלולר משייכת לכם את השיר בהמתנה ושירות זה עולה כסף – אך כמו כל שירות שחברה מציעה, גם שירות שיר בהמתנה יכול להגיע אליכם ללא תשלום ולכל הפחות כמתנה לזמן מוגבל.
אפשרות לשיר בהמתנה חינם נובעת מהיכולת שלכם להתעקש ולהתמקח מול חברת הסלולר, ההתעקשות שלכם תגיע מהעובדה הפשוטה ששירות שיר בהמתנה הוא שירות אקסטרה של מרבית מחברות הסלולר.

הדרך לקבלת מוזיקה בהמתנה בחינם: שוחחו עם מוקד השירות של חברת הסלולר וטענו שאתם מעוניינים לעזוב עקב המחיר, בסוף הטענות שלכם הסבירו כי קיבלתם מספר הצעות מחברות סלולר המוסיפות לכם גם את שירות שיר בהמתנה לאורך כל תקופת המבצע.
בחלק מהמקרים הנציג יוכל לבצע זאת באישור מנהל, במצבים אחרים נציג השירות/שימור יטען כי אין באפשרותו לתת לכם שירות שיר בהמתנה חינם ולאחר מכן תבקשו לשוחח עם מנהל – אל תוותרו, רוב הסיכויים שהמנהל יאשר לכם את השירות בחינם ואולי אף יוזיל לכם את המבצע לתקופה מוגדרת.

נגישות