שיר בהמתנה סלקום

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

FUNTONE – שיר בהמתנה ללקוחות סלקום.

סלקום מאפשרת להחליף את צליל החיוג שאנשים שמתקשרים אליכם שומעים. בזמן שהם מחכים למענה שלכם הם יוכלו לשמוע שיר, בדיחה, קטע מסרט, ג'ינגל או קריין שמדבר על העסק שלך.

סלקום מציעים למגוון לקוחותיה להוסיף צליל הנקרא FUNTONE שהוא למעשה שיר בהמתנה. יש לכם 2 סוגי חבילות מומלצות שמוצעות בסלקום:

האחת היא לשלם סכום קבוע כל חודש ולהוריד כמה שירים שתרצו.. משמע, תוכלו להחליף כל יום שיר וזה לא יעלה לכם שקל נוסף מעבר לתשלום החודשי הקבוע. מה המחיר? המחיר לתשלום הקבוע בחבילה הזו הינו 14.90 לכל חודש שבו יש לכם צליל המתנה בטלפון.

השנייה היא תשלום קבוע אך מוקטן והוספת תשלום כל פעם שאתם תרצו להוריד שיר או צליל חדש. המחיר הינו תשלום של 10.07 לכל חודש שבו יש לכם צליל המתנה בטלפון. על כל שיר או צליל שתרצו להוריד תצטרכו להוסיף לתשלום החודשי עוד 5.90 ש"ח תשלום חד פעמי.




אם הכוונה שלכם זה להחליף הרבה שירים במהלך החודש..אנו ממליצים על האופציה השנייה. אם המטרה שלכם שיהיה שיר אחד קבוע בטלפון שלכם למשך כמה חודשים אז עדיף את האופציה הראשונה.

להגדרת שיר בהמתנה לטלפון שלכם דרך סלקום לחצו כאן (אנא וודאו שחוסם הפרסומות ADBLOCKER לא מופעל, אחרת הקישור לא יעבוד כראוי)

שיר בהמתנה לבעלי עסקים בחברת סלקום

בעל עסק וגם לקוח עסקי של סלקום? מעוניין לשים צליל המתנה או קריין שידבר על השירות של העסק שלך בזמן שמחייגים אליך? מעולה! יש לך אפשרות עם סלקום!

איך עושים זאת? להלן:

תחילה יש להתקשר למוקד של סלקום (כוכבית 123). במקביל לשיחת הטלפון אתם שולחים מייל עם הקובץ של השיר, הג'ינגל, קובץ הקריינות או מה שרק תרצו שיופיע בהמתנה למענה בטלפון שלכם. את המייל אתם שולחים לכתובת הזו businesston4U@cellcom.co.il תוך כדי שאתם מתקשרים למוקד שירות הלקוחות של סלקום.

ברגע שהנציג מקבל את המייל ורואה שאכן יש קובץ שעומד בתנאים ובדרישות של סלקום הוא שולח את הקובץ לאישור מנהל ולאחר כ-72 שעות הקובץ יופעל ויחובר למספר הטלפון שלכם!

המחיר ללקוח עסקי הוא 9.90 ש"ח למספר טלפון אחד!

נגישות