שיר המתנה לשיחה? לא רק לעסקים

רוצה להכין שיר בהמתנה לעסק? החל מ-300 ש"ח + מע"מ נא להשאיר פרטים ונציג יחזור בהקדם 👇

נעימת מוזיקת המתנה כשמתקשרים לפלאפון שלכם היא לא עסק לעשירים, חברות רבות בישראל נהנות ממוזיקה ושיר בהמתנה עבור הלקוחות הרבים והכל במחיר בודד של כמה שקלים בחודש.
שיר בהמתנה קיים כבר זמן רב לקהל הרחב אך רק לאחרונה נרשמה עלייה משמעותית מכיוון הלקוחות הפרטיים.

צליל המתנה: מותרות בזול

עידן השיחות הטלפוניות עם חברים ובני משפחה נמצא אמנם בירידה, בעלי הפלאפונים השונים מעדיפים לשחוח באמצעות הודעות כתובות וזאת במסגרת האפליקציות והרשתות החברתיות השונות.
למרות הירידה הבולטת בכמות השיחות אותן משתמשים רבים מבצעים, שיחות טלפון לחברים ובני משפחה עדיין קיימים ומלווים כל אחד מאיתנו כמעט במהלך כל יום בשבוע.

העידן הנוכחי גורם לרבים מאיתנו לנסות לגוון כמעט בכל היבט בחיינו ולמרות זאת דבר אחד שטרם שונה עבור קהל בעלי הפלאפונים הוא צליל החיוג המיושן, צליל חיוג מונוטוני, ישן ויש שיגדירו אותו כצליל מעצבן ומטריד.
כבר מספר רב של שנים שלקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים יכולים לשנות את צליל החיוג לשיר המתנה לבחירתם, מתוך רשימה ארוכה של צלילים.
התקדמות קצב השינויים בתחום צליל המתנה או שיר המתנה לבחירת בעל המנוי הנה גבוהה, כבר תקופה לא קצרה שחברות הסלולר השונות משנות את המוצר ומספקות שינויים ההופכים את הצליל המתנה החדש למותרות זולות וזמינות יותר מתמיד: בוצעו שיפורים בנוחות בה ניתן לרכוש את שירות צליל ההמתנה (ואף ניתוק השירות הוא נוח ויעיל), תהליך השינוי הפך פשוט, מאגר המוזיקה בהמתנה הפך גדול יותר ומחיר השירות הוזל לשקלים בודדים לחודש.

שיר בהמתנה לעסק הוא מיצוב עצמי

texting 1490691 640 300x200 - שיר המתנה לשיחה? לא רק לעסקים
שיר שמתקשרים לטלפון

הלקוחות הפרטים המעוניינים לקבל פרספקטיבה טובה לגבי ההחלטה לבחור לשנות את צליל ההמתנה, יסתכלו לכיוונם של בעלי העסקים הבוחרים כבר שנים רבות בצליל המתנה ברמות השונות.
מלבד המחיר הזול, חברות רבות מבינות כי שיר בהמתנה הוא שיווק עצמי מעולה הממצב את החברה כמשקיעה בלקוחות שלה, מרגיע מתקשרים ומגוון את דרכי ההתקשרות.
כך גם הלקוחות הפרטיים, במידה ובחרו במוזיקה בהמתנה, המתקשרים השונים ייהנו ממוזיקה וצלילים שונים בזמן ההמתנה, ישנו גישה וכל אדם יוכל למצב ולשווק את עצמו בהתאם למוזיקה שיבחר.

מחירים ואפשרויות

לאחר שבחרתם במוצר שיר בהמתנה המאפשר לכל קו טלפון לגוון ולהנעים את הזמן במוזיקה כשמתקשרים, חשוב להבין את המחירים לשירות זה וכמובן גם את האפשרויות השונות המאפשרות להתאים את המוזיקה בהמתנה בהתאם למצב הרוח ולסוג הלקוח.
המחירים הזולים לשיר בהמתנה מאפשרים לכל כיס לרכוש את השירות, במסגרת כל חברות הסלולר השונות ניתן לרכוש את המוזיקה בהמתנה במחירים הנעים בין 5-10 ש"ח לחודש, במידה ותבקשו להוריד שיר חדש תשלמו מחיר נוסף הנע בין החברות בסכומים של 5-6 ש"ח על כל הורדה ובחלק מהחברות אף תקבלו את האפשרות להוריד שירים ומוזיקה בהמתנה ללא הגבלה ובתשלומים בטווח של 11-15 ש"ח לחודש.
בין אם אתם עסק או אדם פרטי, בשירות שיר בהמתנה תוכלו לבחור שירים ממגוון עצום של שירים בסגנונות שונים, שירים ומוזיקה מתחלפים בצורה אקראית או אף בהתאם לשעות ביום.

בחירת הצליל החדש בהמתנה הנה במסגרת הצרכים והרצונות שלכם, במחיר זול ובמגוון רב.
בבחירתכם במוזיקה בהמתנה תוכלו להציג בצורה טובה יותר את האישיות והטעם המוזיקלי שלכם, בצורה טובה יותר מבעבר ועבור כל אחד המתקשר לקו הנייד שלכם.
כל מה שנשאר לכם הוא לאחל מתקשרים המתנה נעימה.

נגישות